NA: Great white shark

Ik word, net als velen, een beetje moe van het constant uitbrengen van nieuwe Turtle en Samurai versies door Seiko…Limited editions, Special editions, regular editions
Liever zou ik wat geheel nieuwe modellen willen zien, maar ja, vergeleken met andere merken doet Seiko dit ook al veelvuldig :slight_smile:
Eigenlijk valt er dus niets te klagen, genoeg keuze voor iedereen die niet anti-Seiko is.

Mijn nieuwe aanwinst is er een uit de derde Save The Ocean serie van Seiko, ook wel great white shark genoemd. De eerste twee waren niet naar mijn smaak. De derde ook niet toen de Baselworld foto’s beschikbaar kwamen. Pas toen ik goede foto’s op Instagram zag, was ik om.
De plaat en de bezel sprongen er voor mij uit vergeleken met de andere uitgaves. Zo ook bepaalde details zoals de haaienvin op de plaat en die aan de korte kant van de secondenwijzer.
Ik hou het qua tekst hierbij aangezien het nou niet bepaald een onbekend model is. Op naar de foto’s.

Leuk detail dat ze ook links naast het wit het kleurverschil doorvoeren.

83 likes

Een van de leukere Seiko’s die ik tot dusver heb gezien. Dat meen ik oprecht! :champagne:

2 likes

Mijn beste,

Proficiat!!
Veel plezier met deze getalenteerde zeebonk. :whale2:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Mooi Marco…altijd leuk om te zien dat jij weer iets bijzonders tevoorschijn tovert

2 likes

Prachtig horloge !
Gefeliciteerd met deze NA

1 like

Mooi horloge, geniet ervan :+1:

1 like

Toffe NA! Ik was ook verkocht toen ik de foto’s zag, maar dan van de Turtle versie. Zodra ik hem ergens kan vinden ga ik er ook eens voor!

1 like

Haha, ik doe mijn best Eric

Ook mooi, het was voor mij weer eens tijd voor een Samurai na al die Turtles

2 likes

Ziet er heel mooi uit met die wijzerplaat, gefeliciteerd !

1 like

Pfoe, bijzonder mooi afgewerkt! :ok_hand:

1 like

Mooie duiker hoor!

Genoeg te zien met zn mooie afwerking.

1 like

Gaaf ding zeg! Leuke details zo met die “verborgen” vinnen.

1 like

Super :+1:

1 like

Nice, erg gaaf! :sunglasses:

1 like

Heel mooi horloge en heb er ook al naar gekeken maar de manier hoe de linkerkant van de kast is afgewerkt vind ik het enige wat ik echt niet mooi vind en mij ervan weerhoudt en weerhouden heeft een samurai te kopen. Echt jammer want vind de rest van de uitvoering(en) super, vooral o.a. de bezel bij deze versie!

2 likes

Erg mooi, zou er ook graag een kopen maar vind ze net iets te groot voor mijn pols :expressionless:

1 like

Prachtige klok.

1 like

Mooie gedetailleerde foto’s! :+1: Geniet van deze fijne aanwinst.

1 like

Wat een plaatjes :+1::+1::+1: Top. :muscle:

1 like

Ik zeg dikke naiss, ik zal Seiko altikd blojven waarderen. Topmerk, veel keuze van onder tot laag en een topsegment waar je u tegen zegt.

Lekkere klatsert! Congrats

1 like