Geweldige foto’s, veel plezier ermee! Deze gaat ook op mijn lijstje…
Dank je!
Bedankt @merl ben door jouw foto’s, tijdens onze verblijf op Jersey, gaan kijken en meteen voor de bijl gegaan
Ben er geen moment rouwig om
Heeft iemand een idee waarom de ene white shark ronde lumen heeft en de andere rechthoekig ?
De turtels hebben ronde lume, de samurais hebben rechthoekig lume/indices.
Oké weet ik ook weer merci
Doe je goed en graag gedaan!
Bij de Turtle zijn de eerste 20 minuten van de bezel grijs en bij de anderen alleen de eerste 15. Iemand met duikervaring een idee waarom daar verschil in zou kunnen zitten?
Verder 3 perfect uitgelijnd Seiko’s naast elkaar? Moet wel nep zijn
Ik heb pakweg 350 duiken gelogd en heb werkelijk geen idee waarom dit iets met duiken te maken zou kunnen hebben. Het zijn tenslotte beide duikers de Samurai en de Turtle.
Lijkt me gewoon een designdingetje gezien de plek van de kroon.
Erg mooi horloge! Geniet er van.
Dat is best veel. Tot hoe diep ben je gezonken?
Dit klinkt best aannemelijk, was me nog niet opgevallen.
Dat is toch best diep? Ben nooit verder gekomen dan 3.50 meter, dat was de bodem van het zwembad. Met snorkelen hooguit een paar cm dieper denk ik.
Schitterende foto’s!
Normaal is pakweg 10 tot 20 meter afhankelijk van wat er te zien is. In Zeeland is 8 tot 12 'm meestal genoeg.
Had die 20 minuten niet iets te maken met de hoeveelheid minuten die een gemiddelde duikfles geeft ofzo? Dus dan zet je de pijl op het moment dat je duikt bij de grote wijzer en je moet weer boven zijn als je boven komt?
Ik kan me er zelf weinig bij voorstellen, volgens mij duiken de meeste duikers wel langer, maar iemand met een duikershorloge (geen idee of hij kon duiken) gewist mij een dit verhaal op de mouw te spelden.
Nee, heeft er niets mee te maken. Luchtverbruik is sterk vooral sterk afhankelijk van de diepte en daarna past van de tijd. Op grotere diepte gebruik je veel meer. Daarnaast zijn zowel de Samurai als de Turtles duikers en dan zijn verschillende schaalverdelingen qua kleur onlogisch. Lijkt meer een design verschil door de plaats van de kroon op de Samurai en de Turtle.
Mooie Shark!
Seiko’s zijn cool