NA: Grijze muis, de GS voor de zombie apocalypse

Gefeliciteerd ziet er prachtig uit :ok_hand:

1 like

Prachtig horloge, 10 punten. De band is inderdaad echt een teleurstelling. Sluiting ook. Kwaliteit beneden peil en draagcomfort zeer, zeer matig. Gelukkig zijn er prima alternatieven.

1 like

Ik was in eerste instantie niet overtuigd door dit model maar na het zien van je macro’s (voortreffelijk als altijd) ben ik over de streep. Mooi man!

Band en sluiting het WWW op slingeren nu ze nog mint zijn en voor die pegels een fatsoenlijke band met een GS gesp kopen. Dan heb je denk ik een geweldige set om de pols :+1:

1 like

Dank je! We zijn het roerend eens, ik vraag mij echt af wanneer Seiko eens een fatsoenlijke band op een horloge gaat maken.

Toegegeven, de siliconenband van de mini turtle was zeer comfortabel, maar wel weer erg lelijk. Maar van deze band krijg ik echt enorme Alpinist-vibes. En die band lag binnen vijf minuten in de kliko. :slight_smile:

Joh, helemaal geen zin in. Ik sloop het er af, druk het in de doos en zet er een NATO op voor de tussentijd. Dan heb ik het origneel nog liggen. Bij een Alpinist van 300 ballen niet belangrijk, maar een GS volledig houden is wel wat. :+1:

2 likes

Pic or it didn’t happen :stuck_out_tongue:

1 like

Hmmmm… It didn’t. Ik was even wat in de tuune aan het rommelen, zag dit

en dacht “Colareb for the win!”. Mooi groen is niet lelijk.

Horloge heeft nog gewoon 20mm lugs ook, zeg. Ik heb nog wel een zwart Perlonnetje van ome @HanDavinci gehad, die zal ik ook even proberen.

Maar man, wat maakt Colareb (had ik ze al bij naam genoemd?) toch een fijne banden. Met gesp. Zoals het heurt.

15 likes

Pracht GS !!!
Gefeliciteerd!

1 like

De Karmeliet staat koud :muscle:

Snap ik. 100% Enjoy!

3 likes

gaaf ! hele mooie aanwinst !

1 like

Tof! Door deze plaat kan hij volgens mij echt elke kleur goed hebben.

1 like

Groen staat hem uitstekend:

Hirsch Performance. Binnenkant en rand bruin. Waterbestendig ook nog. Gemaakt voor elkaar.

8 likes

Gaaf model en geweldige foto’s! Die band staat 'm wel erg goed trouwens! :star_struck:

1 like

Gefeliciteerd, duurzame keuze!

1 like

Wat een toffe GS!!! Ik moet eerlijk zeggen dat ik lichtelijk jaloers ben :heart_eyes:

1 like

Prachtige foto’s van een schitterende aanwinst. Geniet ervan.:+1:

1 like

Er staat n Camo Hirsch in het euhhh licht blauwe. Doe es gek. :innocent::+1:

Je weet wat ik van deze vind, ik vind het een GS die met staal erop matched, maar verder vind ik 'm te sportief voor n GS.

Blij voor je dat ie er is. :+1:

2 likes

Gefeliciteerd! Ik heb genoten van jouw nieuwe aankoop en zeker van de foto’s.

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst. Leuk geschreven NA ook :+1:.

Dat groene Colareb bandje staat dit horloge awesome!

1 like

Leuk om te lezen.
Prachtige GS.
Proficiat met je NA.
Draag de GS met liefde.

1 like

Niet voor mij (zeg nooit nooit…) , maar supermooi hoor!!! Heel veel plezier met dit zó mooi afgewerkt horloge!!!

1 like