NA: Grijze muis, de GS voor de zombie apocalypse

Leuk verhaal en mooie foto’s!

1 like

Dank, allen, voor de complimenten. Ik ben net even de stad in geweest, en op de juiste band draagt ie fantastisch, zeer comfortabel op mijn 17,5cm pols.

Het wordt waarschijnlijk met verve, want ik houd m’n hart vast voor de eerste jaap. :grin: Maar dat gaat zeker goed komen.

Klopt, bruin en zwart zijn ook prima. Wat die camo betreft die @ElChueco noemt… Ik buig me er over. Kerk idee. @tompj heeft wel een punt met groen, dat gaat prima. :ok_hand:

Hahaha… Ik heb nog geen duurdere aankoop willen verkopen, maar ik hou het in gedachten! :grin::+1:

2 likes

Mooi verhaal en gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Mooi verhaal. Ben zelf ook zoekende dus ken het gevoel. Veel.plezier ermee.

1 like

Knetters, wat een mooi ding. :ok_hand: Dat groene staat 'm uitstekend. Dit was het wachten wel waard lijkt me. Geniet ervan! :+1:

1 like

Mooi ding en leuk verhaal. Geniet van je NA man!

1 like

Wat een topper :heart_eyes:!
Bij die plaat kan inderdaad bijna elke band :+1:.
Wat klakt die datum lekker snel na 12.00 uur heh !
Geen gekruip maar pats en elke dag op precies hetzelfde moment :sunglasses:!
Geniet ze na het lange wachten :+1:

1 like

Ik vind dat best lekkr zo die Colareb, en die maken idd goede banden.
Je kunt hier qua banden een hoop kanten mee op met die plaat.

1 like

Gaaf ding!

Bijna net zo tof als een Rolex

:rofl:

1 like

Mooie klok en mooie strap.

1 like

Prachtig horloge en mooie review.

1 like

Super keuze. Veel plezier ermee.
(Ps als je de sluiting (en evt bandje) los wilt verkopen, geef me svp even een seintje)

1 like

Dank je wel voor de mooie review, een genot om te lezen. En gefeliciteerd met deze fantastische Grand Seiko.

1 like

Saai? Waarachtig niet. Wat een prachtige foto’s waarop de details goed zichtbaar zijn. En die wijzers: mooier wordt het niet!

En de band>> naar de kliko. Hij is kennelijk erg stug, maar bovenal vind ik dat de GS er te kort mee wordt gedaan. Ik zou voor staal gaan, maar ik begrijp dat dit niet jouw ding is. We zullen binnenkort wel plaatjes langs zien komen van een mooie band denk ik.

Geniet van deze schoonheid!

1 like

Hahaaaa. Je hebt hem. Top man! Ik heb hem inderdaad destijds ook gepast en voor mij was het gebrek aan een “officiele” stalen band de enige (achteraf kleine) afknapper.

Voor de rest meer dan :ok_hand:

Vooral de plaat met de heel subtiele brushing. Prachtig!

Proficiat!

Enne, ik heb genoten van je schrijverij. Bedankt!

1 like

Mooi ding hoor.

Begrijp je fascinatie voor quartz niet… Maar voor een quartz is het wel meteen je-van-het.

Zou die band meteen wegperen. Vind ik echt een rare keuze van GS op verder zo’n sjiek ding.

Van harte met je aanwinst.
Maar uuuhh…

Het horloge zo op je pols is geen gezicht natuurlijk.
Deze NA verdient een knappe wrist shot.

1 like

Zo! Eindelijk een lap tekst van je dat er toe doet :wink: Prachtig horloge en leuk geschreven. Zelf zou ik toch wel een grijs/antraciete band doen. Of iets met een bruintint. Met een (geweven) structuur. Geeft het geheel meer cachet mi. Groen kan ook Maar gaat qua band snel vervelen denk ik. De plaat kan veel kleurschakeringen verdragen. Het is gewoon een slet! :blush:

1 like

Daar groei je nog wel in, figlio mio. :slightly_smiling_face:

1 like

Godomme @Fate_Amenable_To_Change , wat een mooi horloge. Die brush en facetten, fantastisch! En de kleur van de originele band past perfect.

jammer dat er een spelfout in je tekst staat. Ik ga niet vertellen waar :upside_down_face:

1 like