NA: Grijze muis, de GS voor de zombie apocalypse

Ik denk het niet. Liever geen seconde wijzer dan een tikkende.

/snob.

2 likes

Is het een soort van canvas? Mijn ervaring is dat wel even een ‘burn-in’ periode nodig heeft.

1 like

Zalige review van een prachtige GS. :+1:

Enjoy !

1 like

Mooi verhaal van een prachtig horloge! Maar die band, wat een gotspe!! Hoe verzinnen ze deze combinatie?
En dan ook nog een vouwsluiting?!? Met die Hirsch van @tompj is het al een veel betere combinatie.

Kortom: head only + vouwsluiting => prachtig!

1 like

Ooyeeaah, deze is terug op #1 van de welk-horloge-koop-ik-als-ik-ooit-in-Japan-beland. Gefeliciteerd ermee!

Maarreh, wat is deze Spaanse connectie? Een persoon die horloges uit Japan naar Europa haalt?

1 like

Het is de betere technologie voor het meten van tijd. En als techneut kom je dat toch weer terug bij je wortels. :grin:

Tsja. Er zijn veel polsen, maar dit zijn de mijne. Ik kan er geen andere koek van bakken.

Daar selecteer ik ze op, Henk. Da wittegij ook.

Ik zal hem eens normaal draaien, misschien Is dat comfortabeler.

Als ik ooit een Grönefeld One Hertz kan aanschaffen ga je die woorden nog eens terug nemen. :grin: :grin:

Yup. Sail cloth achtig. Maar de vouwsluiting werkt ook niet mee. Maar heeft er al eens iemand heel erg ingezoomd op die leeuw die op de keeper staat? Da’s waanzinnig. :grin:

Het blijft echt Seiko. @RLC heeft geen gelijk, dat bedrijf verandert niks, altijd dezelfde rukbanden. :grin:

Magi is een Spaanse Japanner die inderdaad JDM en andere Seiko naar Spanje haalt om hier via de baai te verkopen. Solojapan is een begrip voor Seiko verzamelaars.

:ok_hand::ok_hand::ok_hand:

3 likes

Scepsis.

Niet de stichting, maar gewoon het woord. :slight_smile:

Of was er nog één?

Een prachtig horloge, schitterende foto’s en zeer leuk geschreven. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!:+1:t2:

1 like

Mooie foto’s van een prachtig horloge :+1:

1 like

Precies, ik had zo iets v, wow wat cool al dat uitstekende, zelf vd schakels op de band :sunglasses:

2 likes

Als ik mag muggenziften: Apocalyps en Quartz lijken me niet zo n relaxte combi :thinking:
Of het moet een solar zijn en geen Matrix Apocalyps wezen :sunglasses:

De gravure op de sluiting en keeper vallen me eerlijk gezegd tegen met dat volgens mij licht er op gelaserde.

De andere hebben net als op de sluiting vd metalen banden een diepe gravure wat ik Persoonlijk chiquer vind.

2 likes

Ja, ik heb ingezoomd en ja, deze is prachtig!

1 like

Ik heb op die leeuw in zitten zoomen, en het is waanzinnig gedaan. Hoe ze het hebben gedaan weet ik niet, maar ik vind het cool. Ook als het een laser is.

Maar ja, sluitingen interesseren mij eigenlijk geen reet. Ik zit nu de R van colaReb in m’n muismat te drukken en verheug me in de voorkant van het horloge. :slight_smile: :slight_smile:

Die gesp die je daar laat zien is echt prachtig, maar de kans dat ik ene rooie cent in die frivoliteit ga steken is minder dan nihil. :+1:

Maar iedereen bedankt voor de complimenten, nogmaals! Blind kopen is best een gokje, zeker met iets van die prijs, en los van het feit dat ik zelf om ben is het leuk om te horen dat ie aardig bij het forum ligt.

3 likes

Heel leuk geschreven!

1 like

Goed en leuk geschreven :+1:t5: , en een mooie GS :ok_hand:t5:. Zag deze al eens met verbazing voorbij komen :face_with_monocle:
Toch maar weer eens een keertje koekeloeren bij de Seiko shop (waardeloze zaak maar ok). Ik weet het nog niet met GS ; te weinig modellen kunnen mij bekoren, het is het allemaal net niet voor mij (smaak, ben eigenlijk alleen van duikers). Ik weet van de perfecte afwerking, maar er is er nog steeds geen eentje bij waarvan ik zeg BAM :boom: die MOET ik hebben.
Deze grijze moet ik in het echt zien, maar nou komt het: ik wil alleen staal. Punt. Jij bent anti-staal, ik ben alleen-maar-staal.

2 likes

Nice! Ik vind die band er juist fantastisch bij staan. :ok_hand:

Precies dat

2 likes

Heerlijk die kast. Fraaie aanwinst, proficiat!

Gr, HJR

1 like

Helaas, bij de Seiko shop ga je hem niet vinden… En alle andere GS hebben toch weer andere kasten dan deze. Deze is qua styling vrij uniek in de GS lineup.

2 likes

Lekker Chris…understated en toch bijzonder zoals bijna alleen GS dat kan. :ok_hand:

1 like

ah ok. Dan maar eens voor een ander model.

1 like