Ja, en ik heb 'm ook al zeiknat gemaakt onder warm water, en op de pols op laten drogen. En 'm even omgekeerd van Japanse stijl naar de gewone draagrichting. Het gaat de goede kant op.
Evengoed even op een NATO gegooid voor bij het klussen:
Ja, en ik heb 'm ook al zeiknat gemaakt onder warm water, en op de pols op laten drogen. En 'm even omgekeerd van Japanse stijl naar de gewone draagrichting. Het gaat de goede kant op.
Evengoed even op een NATO gegooid voor bij het klussen:
Top.
Anders verkoop je 'm maar aan mij.
Het zou zonde zijn als die band zich niet lekker naar je pols gaat vormen, want hij staat het horloge verdomde goed. Da witte gij ook, Henk.
Wat een heerlijk horloge zeg! Ik ben elke keer zwaar onder de indruk van de afwerking van GS, dit is echt weer een prachtexemplaar
Ff een vraag tussen door,
Wat zijn de afmetingen van de originele banddelen. De “gespkant” graag gemeten zonder gesp. Ik ben beniewd of het voldoende zal zijn voor mijn 19.5 je.
Merci.
Zeg, Henk? Waarom meteen aan bij het klussen. Is dat niet de goden verzoeken? 🤷🏽
Ik zal 'm morgen even meten, maar ik heb het idee dat je wel eens band tekort kon hebben. Hier staat dat de maximale polsomtrek 19cm is.
Kortom: Als je het doet moet je je mentaal waarschijnlijk op bandenswappen voorbereiden.
Horloge gaat niet weg, zoveel moge duidelijk zijn. En aan die band ga je niks hebben.
Ik zeg maar zo: Het is een quartz met 200m WR, lume, canvas strap en bescherming tegen 16000m/a magnetische velden. Da’s een toolwatch, en hoe mooi hij ook is, hij gaat ooit wat oplopen. Hoe vroeger dat is, hoe lekkerder hij daarna draagt.
Heel mooi deze “sporty” GS Chris
Prachtige foto’s ook zeg! Proficiat en geniet ervan
Dank je! Dat genieten gaat wel goedkomen, Roy, hoe meer ik 'm omhad (nu even de Squale na de andere GS, na de Stargate… ) hoe meer ik tot de conclusie kom dat deze exact in de goldilocks-zone zit voor mij.
Niet te klein of groot, niet te dik of dun, niet te dressy, maar ook weer niet te lomp… Dit zou bij alles kunnen behalve de meest nette pakken die ik heb.
Ik merk wel dat ik echt nodig naar utrecht moet om eens een bandje voor die andere GS te scoren, want staal is maar zo zo. Aan de andere kant: Aquamarijn is een kutkleur om te combineren.