NA: Grijze muis, de GS voor de zombie apocalypse

Tjonge jonge, wat een prachtig horloge is dit zeg!!

De NA is trouwens ook zeer leuk en vermakelijk geschreven met tevens prachtige foto’s.

Heel veel plezier van deze adembenemend mooie aanwinst!

1 like

Ik sluit me aan bij de reactie van @cdg :hugs:

2 likes

Die GS wat is het type daar van. Ik vind hem erg mooi maar kan gewoon niet vinden welk type dat is.

Thanks

1 like

Sbgv245

Andere uit deze serie zijn de sbgv243 en sbgv247.

Na hands-on van @Zulu die al de nodige hebberigheid opriep nu dit weer! Prachtig leesvoer met schitterende foto’s dank! Ik zou deze graag eens in het echie zien…

2 likes

Mjaaa wel 'n leuk dingeske hoor. Doet het ook goed op elastiekjes :smile:

8 likes

Sjiek ding, geniet ervan! Jouw review en foto’s maken het echt een aantrekkelijk ding. Om in jouw woorden te blijven, ik heb het gevoel dat de tekst Grand Seiko op dit model slaat als een lul op een drumstel :wink: Louter GS was voor mij genoeg op dit wat sportieve model.

Desalniettemin, plaatje!

1 like

FMR! Je hebt 'm binnen, gaaf ding Chris :ok_hand:

Zo gaaf dat ik je niet met onbalans ga lastig vallen, dit keer :wink:

De kleur is lastig te beoordelen zo maar ik denk dat dit muisje prima op een grijze canvas zou kunnen. Hadley Roma, canvas met Cordura dus zo het water in!

Verdient best een GS gespje hoor

1 like

De SBGV245. :slight_smile:

Ook erg mooi. De zwarte zwerft hier ook rond.

Ik waag mij niet meer aan de logo discussie, dan gaan grafici over de pies, maar ik vind 'm harmonieus.

Kijk, dat zijn nog eens tips! Dank. Ik heb Hadley en Roma hoog zitten, en 20mm is natuurlijk een bandenslettenmaat. :+1:

Voor zes tientjes, prima, maar die dingen zijn maar 16mm breed. 20-16 wordt een beste taper.

Hmm. Iemand ergens een schappelijk geprijsde 18mm gesp gezien?

1 like

Deze zijn er in diverse kleuren (volgens mij heb ik ze allemaal, in diverse maten)

Zandkleurig ook een idee? Ik zou de plaat in het echt moeten zien of het past

1 like

Hahahaha, deze post had ik gemist, maar ben blij dat ik hem alsnog kan smaken.
Het horloge kwam op foto’s al zeer aantrekkelijk over, dat is niet minder geworden.
Het verhaal is een plus: de combinatie GS Quartz en dit relaas vormt een bijna niet te weerstane zucht naar bezit.
Gelukkig weet ik mij goed te beheersen. ( @floydian67, @TimeLapse NIET reageren nu, ik doe het beter dan jullie :innocent:)
De GS quartzknaller van Tecco is trouwens ook woest aantrekkelijk, maar op een andere manier. Ik denk dat deze 245 beter past bij mij.
Ik vrees nu wel het moment (wellicht ergens in juli) dat het bepotelen mogelijk maakt
Ga ik om ja of nee?

Keep you all posted.

Chris, geniet ervan kerel!

2 likes

Erg gaaf horloge. Ook echt een uniek ding met een eigen smoel. Enigszins bonkig, maar wel superstrak en subtiel qua afwerking. Ik snap helemaal dat je hier voor valt @Fate_Amenable_To_Change. En ook een mooie aanvulling op je andere GS.

Die zwarte leren band die je ook op je Turtle draagt vind ik persoonlijk ook op deze (en op de Turtle) een volledige misser. Maar dat ‘ie veel bandjes kan hebben, geloof ik wel. @Zulu heeft daar mooie voorbeelden van laten zien.

Jullie hebben allebei hele mooie foto’s gemaakt, maar ik blijf benieuwd naar wat meer wrist shots. Het is een lastig in te schatten horloge wat dat betreft door de originele kastvorm. Hebben jullie nog wat ontspannen wrist shots?

3 likes

Hahaha… Kijken wat er gebeurd. De mijne komt in ieder geval niet in de uitverkoop, dus dat wordt bestellen of een ander forumlid lief aankijken. :slight_smile:

Mijn vrouw vindt van niet. Daar moet ik bij zeggen dat die band donkerblauw is, dus ik krijg lichte argwaan over je gevoel voor kleur. Sorry. :pray: :wink:

Eh, wat is een ontspannen wrist shot? Want ik moet me in bochten wringen met een camera veur de bakkes en een uitgestoken armpje om zo’n ding te maken. Da’s nooit ontspannend, Henk. Da witte gij ook (@junior / @Drebin: Ziede ge dat?)

Als jij een voorbeeld laat zien kan ik 'm reproduceren.

1 like

Nice try. Mijn oma zou zeggen dat je een stadse trut bent

:grimacing:

1 like

Pffff… Ik zou tehe je oma zeahe da’ze meej meuletjes liep, eeh? Volk ging hier nondeju nog met trekkers naar school toen ik een tiener was. :wink:

1 like

:joy: Ik moest hier aan denken. Belgische serie op netflix

1 like

Vrouwen vinden 16,7cm perfect. Helaas betreft dit slecht mijn polsmaat :cry:

5 likes

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar die kinderknuistjes-maat heb ik elders hangen. :slight_smile:

Maar even serieus: Toffe strap. Ik weet dat ik ze haat, maar het blijft er cool uit zien.

2 likes

De blauwe muis, met een leeuw in mijn arm gedrukt.

5 likes

Zo, 250 euro voor een band en sluiting… ik zou hem er toch bij houden voor de full set verkoop, ooit.

1 like