NA: GS Skyflake, maar niet voor lang, part II

Je kunt hem altijd nog bij Pange aanschaffen (@vierport), volgens mij heeft hij hem op voorraad! :wink:

https://pangehorloges.nl/horloges/

2 likes

Staat er inderdaad tussen. Maar ik dacht niet dat dit een limited edition is. Dus kan altijd nog besteld worden.

1 like

Wellicht kun je hem bij jouw eigen leverancier ook wat scherper geprijsd krijgen, zeker als je binnen 1 week een 2de komt halen lijkt me dat een prima onderhandelingspositie :smile:

2 likes

Geweldig verhaal en inderdaad, een uur red normaal gesproken zelfs ik niet… :sweat_smile:

Alhoewel, de Doxa was al naar de volgende liefhebber alvorens ik hem überhaupt binnen had maar daar moest ik dan ook op wachten… :thinking:

U weet wel, wachten, als in geduld hebben… :joy:

3 likes

Leuk verhaal en een mooie klok die gegund is aan een andere liefhebber. Stiekem ben je misschien wel de snelste flipperaar van het forum. Wordt dit trouwens ergens bijgehouden? :thinking::stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Wordt vervolgd…

1 like

Die andere knakker had Magi of een willekeurige AD toch ook een mailtje kunnen doen om er één te bestellen?

Maar goed, cool horloge. Jammer van de power reserve meter. :hugs:

Een onderbroek is ook een broek.
Een NA van een uur is ook een NA !

1 like

Mijn gevoel van dit horloge: Tussen kits en kitsch…

Heb je het ooit wel eens gezien?

Youtube en foto’s.
(En als je geen antwoord kan hebben op je vraag, stel hem niet :slight_smile:️).

“Hij verdween als sneeuw voor de zon”.
:roll_eyes:

Wat voegt een dergelijke opmerking toe?

Lees de laatste regel van de hoofdpost.

Snap je niet dan dat dit een NA is?

Het was dan ook een retorische vraag. Met alle respect, dit horloge kan je pas beoordelen wanneer je het hebt gezien. En daarna mag je ervan vinden wat je wil.
Ik ken nu 2 eigenaren (straks 4) met een grote collectie horloges en beiden scharen deze Skyflake na enkele maanden te hebben gedragen als top 3 uit hun collectie (tussen Rolex, Patek, AP en ander geweld).

2 likes

Don’t, just don’t. 1) je kan niets afleiden van foto’s en YouTube, is gewoon niet hoe een horloge in het eggie is. 2) je zit er ook niet op te wachten als jij helemaal blij ben lt met een na en iemand anders maakt zo een opmerking.

Heb hem een paar x in mijn handen gehad en in het echt tussen kunst en kunst.

1 like

Dus?

Gelukkig leven we in een democratisch land met vrijheid van meningsuiting ook hier op HF.

1 like