Als ik jou was zou ik iets gaan doen met je vrije zaterdag
Er is een verschil tussen iets moeten zeggen en iets kunnen zeggen. Het laatste heeft iets met beschaving te maken, zeker in een NA post.
Ik zou zeggen lees de hoofdpost nog eens en kijk dan of je alsnog M.ooraalridder wilt spelen.
Oh, come on… Niet weer dat stokpaardje.
Enfin, dit is NA topic dat wellicht een spannend vervolg krijgt. Ben benieuwd
Zeg maar wat ik gemist heb en als dat om de vraag gaat, dan was dat een retorische.
Op de stoep dankzij post.nl mag je spijtig genoeg meestal letterlijk nemen…
Ik snap jou!! Heel mooi!
Voel mij nu ook een beetje een @WatchWalker
Ps. Zie dat ik een best grappige discussie heb gemist, die café waardig was.
Tussen kids en kunst. Of wat het kitsch en kits. Of knust en stick? Whatever, polariserend horloge, zoveel is zeker.
Mooi bandje heb je daar trouwens! En het horloge is ook niet verkeerd. Voor een oude man.
.
ja zoiets.
wat wordt er eigenlijk bedoeld met snowflake? bij tudor zijn het de wijzers, maar hier?
De wijzerplaat
Dat de eigenaar niet tegen kritiek kan.
Wat @jurk zegt. Of uit Engelstalig Wikipedia: “Snowflake is a 2010s derogatory slang term for a person, implying that they have an inflated sense of uniqueness, an unwarranted sense of entitlement, or are overly-emotional, easily offended, and unable to deal with opposing opinions”
Ik vind hem bloedmooi. Begrijp ik goed dat je voor de tweede keer een nieuwe hebt gekocht?
Gefeliciteerd met de hernieuwde aanwinst.
Jawel mijnheer. Of mevrouw.
Molequin band of eentje van Jan? Nu heb ik nog meer zin om vanmiddag die GS van @svennos te beduimelen.
Laatst toevallig in de aanbieding bij Farid want 19mm en “niet zo mannelijke kleurstelling” met de naam “Baby Blue”. Heb ook nog een Riviera blue Molequin bandje dat beter past qua kleur maar dat is dan weer 20mm.
De originele GS blauw/paarse alligator band is ook zeer mooi, beetje stug maar dat loopt in, doch helaas te lang voor mijn pols.