NA: Guinand (sinn) van de KNVVL

Ik heb je een berichtje gedaan ben wel benieuwd naar wat meer fotos

@Nobler: wellicht iets voor jou?

1 like

Ik heb een PM gestuurd, maar ben niet de enige

Hij draagt top op de band van Erika.

1 like

Deze heb ik inmiddels overgenomen van @der_bene en laten reviseren door @Floris155 . Ik ben er ongelofelijk blij mee. Een advertentie voor dit horloge stond in het KNVvL handboek in 1975 toen ik daar als 11-jarige lid van werd (van de afdeling modelvliegen). Ik ben nog steeds lid en vlieg nog zo nu en dan (lijnbesturing en vrije vlucht). Ik zal hier mijn collega-vliegers flink de ogen mee gaan uitsteken! Hij voldoet ook aan de specificaties voor de type XX, al heeft hij een Valjoux 7733, dus geen flyback. Ook lijkt het een kleinere versie van mijn heilige graal, de Blancpain Air Command, al was die 42mm en is deze 38mm (volgens de type 20 specificaties). Veel mensen hier zullen dat ook een prettiger maat vinden. De reversed panda uitvoering vind ik eigenlijk zelfs mooier dan de volledig zwarte Air Command. Conclusie: ik heb mijn graal!

17 likes

Gefeliciteerd, cool horloge en mét verhaal helemaal geweldig :smiley:
Veel plezier ermee :+1:

1 like

Mooi ding, proficiat!!

1 like

Erg tof!

1 like

Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk, veel draagplezier :heart_eyes:

1 like

Wat goed dat je hem binnen hebt en om de pols kan doen!! Draag hem in goede gezondheid en met veel plezier!!

1 like

Ja, gaaf hè!

Van harte gefeliciteerd en fantastisch dat je je gewilde horloge bemachtigd hebt… :heart_eyes: :+1:
Ziet er fantastisch uit en ik wens je er heel veel draagplezier van en draag hem in goede gezondheid…

1 like