NA: Hamilton Khaki Chrono

Vandaag een 2e Hamilton toegevoegd aan de collectie een Hamilton Khaki Chrono 38mm met ETA7750 en een mooie blauwe wijzerplaat.

Het zijn niet mijn beste foto’s maar beter dan niets.

De blauwe band is niet orgineel en ook niet in beste staat, ik zat zelf te denken aan een Hamilton canvas band.
Welke zou het beste staan de groene of de beige? Andere adviezen zijn ook welkom natuurlijk.

3 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze goed ogende aanwinst!!
Geniet er met volle vreugde van. :+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Gefeliciteerd, ziet er goed uit!

1 like

Prachtig horloge! Ik zou voor de groene canvas gaan of een donker bruin lederen nato…

1 like

Gefeliciteerd !
en een Beige band staat het mooiste bij een zwarte dial.
dat leidt het minste af t.o.v. de wijzerplaat.
( probeer je bij dit soort kleurenvragen altijd voor te stellen
hoe het er op een Zwart/ Wit foto uitziet en of er dan veel verschil is tussen het zwart van de wijzerplaat en de groene horloge band
en hoe zou het er op een Z/W foto uitzien bij een beige horlogeband.

1 like

Beide straps passen goed

1 like

Proficiat! Ik denk ook dat beide vandhes goed passen.

Gefeliciteerd! Altijd fijn een blauw horloge erbij en blijft een leuk merk, Hamilton. Staat bij mij ook nog op het wensenlijstje, een 7750. Wat dacht je van een (niet al te donker-)bruine lederen band?

Mooi!

Oeh, deze is leuk zeg! 38mm is een perfect formaat, en dat blauwe is geeft net dat beetje extra. En: geen afgekapte cijfers :wink:

Zou zelf gaan voor groen canvas. Verder is een roodbruine leren band of een lichtbruine suède band ook altijd goed.

Mooie klok, ik vind hem veel weg hebben van mijn Tissot Seastar (ook met 7750 uurwerk)
Afgezien van de kleur dan :wink:

En wat de band betreft, voor mij gaat een blauwe wijzerplaat toch het beste met een blauwe band.
Misschien kun je ook een blauwe canvas band vinden, maar anders zou ik weer voor leer gaan.

Veel plezier ermee!

Mooi klokje , ik zou voor beige band gaan .

Gefeliciteerd @Floris155 #Beauty!

Dank, ik ga nog even denken voor welke band ik ga maar ik deel het resultaat met jullie.

Proficiat! Persoonlijk vind ik blauw mooier matchen met beige.

Ik heb toch gekozen voor donkerblauw leer.

3 likes

Staat hem goed, erg leuk horloge :slight_smile: veel draagplezier ervan!

1 like

Zeer goede bandenkeuze. Mooi!