NA: Hamilton Khaki Field chrono 42

De laatste tijd bleef ik maar denken aan een chrono met 7750 uurwerk, dus die moest er maar eens komen…
Nu kon ik twee wensen gaan combineren:
-een 7750 uurwerk
-een Hamilton (wil ik al heel lang proberen).

Hier op HF een draadje gestart over de Khaki Field Chronograph 42 mm, met enorme leuke reacties , waarvoor allen dank.
Vele soorten en combi’s gezien en iedereen tevreden over de kwaliteit!

Dus tijd voor aktie!
Op chrono24 wat rondgekeken en een optie genomen op een versie met de zwarte plaat. Toch liet de versie met de zilveren wijzerplaat (die @kimda had laten zien) me niet los…
De stoute schoenen aangetrokken en er een PB-tje aan gewaagd, met als resultaat dat ik nu in het bezit ben van een versie met de zilveren wijzerplaat.

Ik moet eerlijk zeggen dat dit qua uitstraling een alleskunner is. De wijzerplaat is niet wild bewerkt, maar omdat er toch al genoeg cijfertjes op staan, gebeurt er genoeg voor het oog.

Genoeg tekst!! Nu een paar plaatjes!!!

Excuses voor de foto’s, de gedraaide versies verschijnen hier niet…

15 likes

Gefeliciteerd! Dat is een mooie chrono. :thumbsup: Zo te zien heeft hij vrij lange lugs. Wat is de diameter?

Laat maar, heb ff verder gekeken dan mijn neus lang is en zag dat het 42mm is. :grin:

2 likes

Dank je!
Diameter is 42mm, dat valt wel mee.
Maar door de dikte en een lug2lug van rond de 50mm hangt er wel wat om de pols… :wink:

Gefeliciteerd! Echt een fraai en tegelijk betaalbaar horloge. Staat op mijn lijstje voor 2019 of later.

1 like

Hou hem op die lijst !
Hij is het waard! :+1:

2 likes

Mooi dat hij ook nu past! Ik wens je heel veel plezier ervan! Als ik de foto’s zie mis ik hem al!

1 like

Mooie aanwinst, proficiat

1 like

Mooi, mooi, mooi :+1:

1 like

Gefeliciteerd!!

1 like

En nog even de plaatjes met de goede kant boven… :wink:

Dat kijkt iets makkelijker… :dizzy_face:

2 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze gelouterde verworvenheid!!
Veel draagplezier!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like