NA Hamilton Khaki Field Mechanical

Gefeliciteerd! Blijft voor mij toch een horloge dat er eens moet komen.

1 like

Leuk horloge voor een fijne prijs, ik heb ook een Khaki van de vorige lijn gehad en mis deze soms nog wel:

2 likes

Leuk horloge, heb er ook een en is super voor de meer chille dagen met de kids. :wink:

1 like

Stoer zonder opsmuk.
Gefeliciteerd met je Khaki.:+1:t2::sunglasses:

1 like

Jaaa super mooi! Meer Hamiltons is meer beter. ga je denk ik veel plezier van hebben. Geniet er van.
mooie band ook. :+1:

1 like

Heel leuk! Deze hoort eigenlijk gewoon in de collectie! :grin:

1 like

Ja hij blijft tof, ondanks dat ik niet aan de maat kon wennen. Heeft het dus niet gered bij mij.

Veel draagplezier @Motormuis :v:

1 like

Gefeliciteerd met je mooie aankoop. Twijfel al een hele tijd om er één te kopen

1 like

Ga ik regelen, kan link naar eerder plaatje niet zo snel vinden…

1 like

Nice! Erg leuk model. Hamilton is lekker bezig. Omarmen die heritage.

1 like

Blijft een leuk ding deze Hamilton, veel draagplezier toegewenst met de NA :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Heel fijn horloge, met een ongelooflijke power reserver van 80 uur. Deze witte is mijn favoriete zomer vakantie beater. Hier op bruin suède wat hij prima hebben kan

7 likes

Erg gaaf horloge, staat zeker nog op mijn lijstje om te proberen. De witte versie vind ik ook mooi :slight_smile:

1 like

Jouw witte is erg gaaf, zie je bijna nooit!

1 like

Ik moet zeggen dat ik alle variaties van de HKFM erg kan waarderen. Vind deze bronzen variant ook heel tof

8 likes

Nice, niet eerder gezien nog :slight_smile:

1 like

Mooie klok en vee,veel draagplezier.

1 like

Zo dan. Nu geen excuus meer van geen tijd…
Het zijn er 2 met bijna 25 jaar leeftijdsverschil maar zo kan je een beetje vergelijken. Het leren slls-bandje begint al een heel mooie patina te ontwikkelen na een paar maanden draagtijd. Deze handwindertjes zijn echt geweldig en behoren tot mijn favorieten.

Kijk, de gap is weggewerkt!

4 likes

Onlangs de zwarte PVD-gecoate versie mogen bewonderen. Met anthraciet/zwart bandje, mooie combi.

2 likes

Fantastisch horloge, geniet ervan!!

1 like