NA Hamilton Panda Chronograaf (Intra matic)

Ernstig mooie chrono! De Hirsch… i’m not so sure maar dat dondert niet, jij vind hem mooi, daar gaat het om. Veel en lang plezier er mee!!

1 like

Heel mooi! Genieten! Gefeliciteerd met deze beauty!

1 like

Ik weet het ook nog niet zeker :D. Ik had hem net binnen en ben hem nog aan het uitproberen op verschillende bandjes. Op een nato staat hij cool, maar dan wordt hij nog dikker op de pols :sweat_smile:

1 like

Prachtig, veel draagplezier :+1:

2 likes

Mijn beste,

Chapeau!!
Wat een fantastische aanwinst!! Wat een stralende wijzerplaat!!
Geniet er met volle teugen van. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Een van de mooiste Hammies ! :heart_eyes:

Gefeliciteerd !

1 like

Heel erg mooi! :heart_eyes: :smile: Geniet ervan! :ok_hand:

1 like

Prachtig!:heart_eyes:

1 like

Na het lezen van deze NA @GrimFandango kan ik maar 1 ding concluderen. Ik vindt je stom!!!
Na tijden was mijn wishlist redelijk stabiel en dacht ik alles duidelijk te hebben voor mij zelf (zag in de verte het lente zonnetje al schijnen) en wat denkje hopa weer een nieuwe voor op de wishlist. Veel plezier er mee.

1 like

Hoewel mijn Dan Henry niet in de buurt komt (maar wel een zwart/witte Panda is :wink:) is de Rios Kaluga wellicht te overwegen.

3 likes

Zeer geslaagd! Persoonlijk heb ik een zwak voor dit soort hommages/ re-issues waarbij je de voordelen hebt van een modern uurwerk, geen absurde vintage prijzen en de vaak bijkomende onderhoudskosten maar toch de looks van een klassieker

2 likes

Hamilton. Een van mn favoriete merken.
Gefeliciteerd met je NA. Mooi istie !

1 like

Cool ding! wist niet dat het origineel ook die dikte heeft. Leuke recensie, hebben we wat aan!

1 like

Wauw, gewoon wauw! En prima keus van de band.

1 like

Door dit topic heb ik weer de halve dag filmpjes en reviews zitten lezen, zoals eerder toen hij net gereleased werd.

Vanmiddag was ik er even zeker van. Mijn Damasko DC58 moet er voor gaan.

Maar @HanDavinci zei terecht “Nee Walter, je gaat je storen aan die L2L en de dikte”. Hij heeft gelijk vrees ik. Beide zijn ruim een mm dikker dan de Damasko, wat het net te gortig maakt voor mij ben ik bang.

Jammer. Want vind hem echt heel erg mooi! Hopelijk maken ze hem volgend jaar nog 2 mm kleiner :laughing:

2 likes

Erg chic deze, veel draag plezier gewenst. Ik vond hem in het echt een stuk kleiner overkomen dan vanaf de foto’s. Net als velen, bedriegt de foto vaak de het draagaanzicht. Gewoon in het echt bekijken als je deze van plan bent aan te schaffen.
Dit is er een op mn wishlist.

1 like

Mooie aanwinst, gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst!

Zit volgens mij nagenoeg hetzelfde uurwerk in als in mijn PRS516 (ETA A05.H31). Alleen zijn ze er minder in geslaagd om de afmetingen beperkt te houden. :sweat_smile:

3 likes

Het is echt een dikkerdje. Dat moet je niet dwars zitten. Ik heb hem weliswaar online besteld maar eerder al een keer in het echt om mijn pols gehad. Ik zou aanraden om hetzelfde te doen. Als de dikte van een horloge je in het verleden tegen stond is het goed mogelijk dat je je daar hier ook aan zal ergeren. Persoonlijk is diameter voor mij een crucialere maat dan dikte. En voor een 'n chronograaf ligt die tolerantie nog wat hoger.

1 like

Mooi dat je naar onze wensen hebt geluisterd en deze TOPic hebt aangemaakt! Schitterend horloge, puike foto’s, mooi verhaal. Zeer geslaagde NA en dito post.

Geniet er met volle teugen van en zodra je hem beu bent, zie ik je PB wel verschijnen…

:sunglasses:

1 like

Mooie geslaagde vintage look, top :ok_hand:

1 like