NA Hamilton Panda Chronograaf (Intra matic)

Prachtig!

1 like

Wat een mooi horloge zeg!

1 like

Dat is de knop voor de quickset datum functie. De kroon heeft verder maar 1 stand.

1 like

Heel mooi horloge, en goeie combi met die Hirsch band! Veel draagplezier!

1 like

Geniet van deze schitterende aanwinst.

1 like

Wow. Gefeliciteerd met dit schitterende horloge en bedankt voor de leuke review!

1 like

Heel mooi horloge en een leuke post :smiley:. Ik zou hem graag eens naast de mijne (uit 1969) leggen ter vergelijking.

1 like

Nee man…deze Hamilton is jou op het lijf geschreven…meteen doen! :+1::+1::+1:

…en die DC58 mag je dan meteen mijn kant opsturen…:sunglasses:

2 likes

Prachtig! Geniet van je Panda.

1 like

Heel mooi, veel plezier ermee!

1 like

Heel gaaf ding. Voor mijn pols te dik en groot, maar supermooi. De indices doen het ook leuk, zo glinsterend.

1 like

Ik was van plan er nog iets bij te schrijven over de Valjoux 7750 omdat het wel een interessant uurwerk is (zowel qua geschiedenis als om te dragen). Maar helaas kan ik het topic niet meer editen :sweat_smile:

Proficiat, supermooie panda!
Goed geschreven, was inderdaad nog niet heel veel over gepost.

Zou hier ook zomaar eens op de wishlist kunnen komen, 40mm is een mooie maat voor een dergelijke chrono.

Grtz. Erik

1 like

Nog even een vraagje @GrimFandango, if you don’t mind!! Die Hirsch band vind ik erg mooi en zou denk ik goed passen op één van mijn horloges. Het is een Heritage model, dat noemde je al, maar op de foto’s lijkt deze groenig van kleur? Klopt dat, of is het een andere kleur?? Thanks alvast! :+1:

1 like

Dat kan natuurlijk. Het is de Hirsch heritage in de kleur in de kleur “anthracite”. Maar zoals je zelf zei heeft de kleur iets grijsgroenigs . De foto waar ik mijn hand in mijn zak steek geeft het beste de kleur weer zoals hij er normaal in het daglicht uitziet.

Van harte met deze aanwinst.
Wat een plaatje zeg!!
Mooi formaat, vintage uitstraling en al het goede van Hammilton…:ok_hand:
Heel veel draagplezier.

1 like

Ik blijf maar terugkomen naar dit topic om de foto’s te bekijken. Er is een nieuwe nummer 1 op mijn wish list…

1 like

WoW wat een geslaagd horloge :ok_hand:

1 like

Prachtig horloge en een hele leuke review. Ik ben alleen meer van de reverse panda. Die heeft Hamilton alleen in limited oplage in 42 mm gemaakt volgens mij. Als de reverse in 40 mm komt dan ben ik verkocht…

1 like

Interessant om te lezen. Ik overweeg ook om dit horloge aan te schaffen en zo’n review werkt dan goed. Echt een mooi horloge, en zeker voor die prijs!