en net overgenomen van MP…de Hamilton Ventura Elvis80 uit 2016
een fotogeniek horloge dat er blitz uitziet
en net overgenomen van MP…de Hamilton Ventura Elvis80 uit 2016
een fotogeniek horloge dat er blitz uitziet
Aparte verschijning, kan ik altijd wel waarderen!
Prachtig! Ik denk dat dit een door mij nieuw gekochte ex van mij is (aankoopbon van AD in de buurt van Arnhem, klopt dat?).
Veel draagplezier!
Gaaf ding zeg
Ah kijk! Een moderne interpretatie van het Elvis horloge
Mooi horloge! Dit is toch de quartz versie? Ik heb hem nog niet eerder met gele accenten gezien. Ik zie ze alleen maar met rood. Hoe dan ook, dit horloge zie ik mezelf ook nog wel een keer dragen.
Grappig, veel draagplezier.
juwelier Van Zeeland Velp?
quartz versie inderdaad
Ja, inderdaad. Leuk dat deze nog op HF is.
Ik ben dus de eerste eigenaar geweest. Is geslachtofferd in het flippergeweld, volgens mij voor een ChronOris die ook allang weer weg is… zucht…
Nogmaals, veel plezier van dit bijzondere horloge! Opmerkingen / complimenten gegarandeerd!
Geweldig !
Een echte stijlicoon deze.
Gefeliciteerd !
Mooie NA, als ik me niet vergis de Hamilton Ventura ook de ster in de Men in Black-films.
Jee wat leuk!!!
Ja klopt!
Gaaf hoor!
Een heel bijzonder horloge!
Heel bijzonder, vette aankoop!
Mooi horloge. Ik ben altijd blij er weer een te zien.
Misschien niet helemaal volgens de regels, maar nu er misschien ook ‘kenners’ naar kijken, neem ik de kans. Ik zoek namelijk iemand die mijn jaren vijftig ‘electric’ Pacer kan nakijken.
Ik droeg de two-toner regelmatig in de jaren 70 en 80. Toen verdween hij uit het zicht. Om hem weer te gaan dragen bracht ik hem onlangs naar de horlogemaker. Dat was niet succesvol. De balansveer zou gesoldeerd moeten worden, maar nu ontbreekt die veer helemaal. (Ik heb er geen verstand van, maar begrijp dit wel zo ongeveer.)
In 1991 kocht ik in New York de eerste kwarts remake van de Ventura. Kwarts. Die heeft misschien alleen een nieuwe batterij nodig (en polijstwerk om een lelijke kras in het glas te verwijderen. Toch ook beter dat een kenner er naar kijkt, lijkt mij.
Iemand een tip voor mij? Bekijk het plaatje, en in ieder geval dank voor de aandacht.
En Fookes, jij heel veel plezier van je mooie aanwinst. Geniet er van.
Mooi hoor !
Nee, STIJLVOL!!!