NA: HanDavinci's Bakelite Delight SKX mod ✈

Prachtig resultaat, mooi werk van @hanDavinci
Veel draagplezier gewenst :+1:

1 like

Ik had te laat door dat hij ook een 12-uurs insert kon maken. Dom! Niettemin vind ik de 24-uurs bezel geweldig en meer verwijzen naar de PAN-AM GMT’s. Dit heet cognitieve dissonantie :wink:

Maar voorlopig komen er geen bakelieten inserts meer dus ben ik al blij dat ik er 1 heb. :wink:

1 like

Erg gave mod, gefeliciteerd!

1 like

Aaah. Tof! Zag hem op insta al voorbijkomen. Gaaf geworden. Zo wil ik ook wel een Seiko :thinking:

1 like

Supertof is ie zeg :ok_hand:t3:
Ik vind die inserts zo gaaf. Mooie wijzers ook. Past allemaal perfect bij elkaar en die tophat maakt het helemaal af.

Jammer dat ik al een SKX heb gemod en er toen pas achter kwam dat het niet helemaal mijn horloge was anders zou ik zoiets ook wel eens willen proberen.

1 like

Deze is echt heel erg geslaagd, complimenten @HanDavinci en gefeliciteerd @Chlorophyl met de NA! Geniet er van

2 likes

Veel draagplezier :+1:

1 like

Mooi idee, en prachtig gelukt.
@HanDavinci, een meester in modden. :muscle:

2 likes

Gaaf, heul gaaf👍

1 like

Damn Nils die was voor jou?! Inderdaad op insta voorbij zien komen en ik was al jaloers! Geniet er van, ziet er top uit!

1 like

Echt een van de eerste mods die ik echt helemaal geslaagd vind.
Top!:sunglasses::star_struck::ok_hand:t3:

1 like

Echt een heel gave mod! :ok_hand:t3: Ik zou 'm zelf wel op een jubilee zetten :kissing_heart:

Pan-Am, was een leuke serie trouwens

1 like

Toffe shit

2 likes

Supergaaf!

1 like

Erg gaaf gedaan. Kudo’s voor het idee en natuurlijk de realisatie… :+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1::+1:

1 like

Gaaf, geniet ervan :ok_hand: :+1::+1:

1 like

Schitterend :star_struck: geniet ervan :+1:t2:

1 like

Heel erg gaaf, gefeliciteerd!!

1 like

Wat een dikke mod! Werkelijk prachtig. :star_struck:

1 like

Damn @HanDavinci en @Chlorophyl wat een gave mod. :+1:

2 likes