NA: HanDavinci's Bakelite Delight SKX mod ✈

Eerlijk is eerlijk heren, ik vind het een leuke. Dit is niet verneuken. Maar dat kan ook zijn omdat ie ver genoeg bij de SKX af staat om niet af te leiden, maar toch genoeg op bestaande GMT’s lijkt om vertrouwd over te komen.

Ik zeg het absoluut niet graag, maar I approve. :slight_smile:

2 likes

Heel vet! Enjoy!

1 like

Heel mooi @Chlorophyl! En knap werk @HanDavinci :+1:t2:. Ik denk dat ie heel mooi met een jubilee zal gaan maar da’s jouw keuze! Ik vind dit wel een hommage pur sang! :ok_hand:t2:

2 likes

Van deze gaat ook wel wat groeien hoor… :joy: Godsie, die zou ik wel willen.

Al moet ik zeggen dat jouw mod ook enorm veel karakter heeft, gefeliciteerd!

4 likes

Heel erg gaaf! Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier er van!
Knap staaltje van @HanDavinci!

2 likes

Ik had er ook nog even een SKX011 bezel opgeklikt die ik had liggen en de wijzerplaat gephotoshopped naar gouden lettering.

Idee voor een mod in de toekomst:

Damn. Die steek ik in mijn zak.

7 likes

Wouw wat ontzettend gaaf zeg!!

1 like

Prachtig!

1 like

Nein. Die vind ik dan weer minder. Dat wordt een soort Seiko 55 fathoms, maar dan saai.

Ere wie ere toekomt. :slight_smile:

2 likes

Teamwork,goed gedaan toppers

1 like

Over het algemeen vind ik mods maar wat samenraapsels, maar dit is wel retestrak. Heel mooi! Geniet ervan, veruit de mooistz skx mod die ik ooit gezien heb! :+1::smiley:

1 like

Super gave mod! Chapeau

1 like

Gaaf hoor: karakteristiek horloge door een markante persoonlijkheid voor een markante persoonlijkheid. HanDavinci, veel plezier met de blijvende bevrediging van het bouwen van het horloge (en veel plezier met de creatieve ideeën die er voor de langere termijn uit voortvloeien en -gevloeid zijn) en Chlorophyl, veel plezier met het bezitten en dragen ervan. Dat komt allebei volgens mij dik in orde. :v:

1 like

Gefeliciteerd, altijd leuk om zo een horloge te kunnen samen stellen.
Veel deaagplezier!

1 like

Opnieuw een prachtige Skx mod

1 like

Weer een erg vette @HanDavinci mod!!! :star_struck:
Heel veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Echt super, super gaaf! Een van de beste 007 mods die ik gezien heb.

Het heeft een hele sterke 6542-vibe, en dat is een van mijn (misschien wel hét) favoriete horloges.

Enig minpuntje voor mij is dat de 24 uur bezel geen functie heeft. Maar daar ontkom je niet echt aan.

1 like

Gefeliciteerd en @HanDavinci complimenten met deze upgrade!

1 like

Die mod is echt heel erg mooi geworden. Bakeliet is echt gaaf zo.

1 like

Schôn spulleke :ok_hand: knap verbouwd. Mijn complimenten voor wat die waard zijn :joy:

1 like