NA: Hanhart 417 ES flyback.

Sinds vandaag de trotse eigenaar van een mooie Hanhart, het merk volgde ik met een schuin oog sinds enige jaren.
Op de watchtime beurs in Düsseldorf ieder jaar toch weer even alle modellen bekijken, maar nog niet de trekker overhalen.
Ooit misschien, tot nu dus. :heart_eyes:

Heerlijke maat zo met 39mm en doordat het een handwinder is ook te doen qua dikte.
Waarom heb ik de flyback gekozen? Gewoon omdat het kan, ga het waarschijnlijk nooit gebruiken. :joy:

Gekocht via bol.com maar er was geen voorraad en deze is door Hanhart voor mij gemaakt, voelt toch een beetje speciaal.

Ik ben in ieder geval weer helemaal happy.

Nog niet veel foto’s helaas, komt wel.

Bundstraps zijn niet voor mij en dus meteen vervangen, gelukkig heb ik nog wel voldoende leuks liggen voor deze fraaie Hanhart.

105 likes

Ohh mooi gongratz

1 like

Hoppa, lekker bezig, @PLP! Mooi ding hoor :heart_eyes:

2 likes

Van harte kerel! :champagne:

1 like

Heuj!

1 like

Mooie keuze! Gefeliciteerd met deze topper.

1 like

Heerlijke NA!

Ik krijg ook steeds meer het idee dat bij mij ook een Hanhart mist :sweat_smile:

Mooi Plop, maar dat bandje is het ook niet hoor. Ik kom hem dit weekend wel ff passen!

1 like

Van harte gefeliciteerd! Mooie aanwinst; geniet ervan! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

Misschien ook leuk om die hier te posten: Flieger Friday : the best Fliegers 🛩 (Deel 2)

2 likes

Altijd welkom, als die nou gisteren was gekomen :rofl:

Ik twijfelde ook al over het bandje, zo maar eens wat gaan wisselen.

1 like

Hij is fraai :star_struck: gefeliciteerd!

1 like

Heel cool! :ok_hand:t3:

1 like

Mooi hoor! Gefeliciteerd er mee :clap:

Zelf zit ik er ook met een schuin oog naar te kijken maar de dikte houdt mij vooralsnog tegen. Eerst maar eens ergens passen voordat ik de trekker over haal.

2 likes

Mooi zo n Hanhart. Geniet ervan!

1 like

Staat je goed plop👌

Canvas zou er ook goed op staan denk ik.

1 like

Fijne NA! Gefeliciteerd! Hanhart verovert een goede positie in dit forum. Hoe dan ook: veel plezier met je 417 ES!

1 like

leuk mooi horloge,
draag hem met plezier

1 like

Vette shit, gefeliciteerd :partying_face:

1 like

The name’s Bund.

Nice!:+1:

1 like

Cool! Van harte!

1 like