NA, HansT(issot) doet z’n HF naam na jaren weer eer aan!

Nou nou wat een prachtig en mooi horloge :star_struck: :innocent:
Ik hoop dat je hem maar vaak en heel veel mag dragen in goede gezondheid.
Een leuke en mooie aanwinst geniet er maar van… :+1:

1 like

We hebben gistermorgen de routeplanner ingesteld en tot m’n schrik zag ik in Borne dat het volgende dorp Albergen was. We reden er dwars doorheen. Behalve een paar spelende kinderen en enkele mensen bij de supermarkt was er helemaal niets te zien, geen protesterende mensen, geen pamfletten, het was net zo rustig als een paar jaar geleden toen we er ook toevallig eens doorreden.

Het glas blinkt inderdaad, maar ik vind dat juist mooi.

Dank jullie wel voor de leuke reacties👍🏻

5 likes

Zeer mooie aankoop Hans, geniet ervan

1 like

Dank je wel Bjorn!

Vanmorgen bekeek ik m’n nieuwe horloge even met een loep en tot mijn verrassing zag ik dat vrijwel onzichtbaar met het blote oog, de datum van aankoop (gisteren dus) in de achterkant staat gegraveerd.

Als je kijkt rechtsonder “(30m/100ft)” zie je de datum 27-8-22 met een paraaf. Met m’n iPhone kon ik het een beetje in beeld krijgen, met de loep is het heel duidelijk te zien.
Dit vind ik leuk en bijzonder en heb dit nog niet eerder opgemerkt bij m’n andere horloges.

Het onderliggende boek is van de Nederlandse schrijver Heere Heeresma met een “persoonlijke boodschap”

4 likes

Ik zie het op de foto.
Maar s dat gegraveerd?

1 like

Het lijkt eigenlijk meer op een stempel of zoiets, het is ook niet te voelen.
Zonder loep is het vrijwel niet te zien.

Classic, mooie aanwinst. :sunglasses:

1 like

Mooie aanwinst weer en mooie foto’s!:ok_hand:
Veel plezier ervan, Hans!:+1:

1 like

Bijzonder detail de datum erin!!!

1 like

Gefeliciteerd Hans, geniet van je NA

1 like

Idd. Leuk, de aankoop datum is er heel subtiel in gegraveerd.

Dank jullie wel👍🏻

1 like

De mooiste Visodate blijft toch deze. Gefeliciteerd! Bijzonder die aankoopdatum achterop. Kleine toevoeging wellicht: Het Powermatic 80 Silicium uurwerk is ook 25 steens. Zonder silicium zijn ze 23.

1 like

Heel erg mooi!

1 like

Dat klopt, Powermatic, Caliber 80.811 (silicium) heeft ook 25 jewels, maar in de Visodate Powermatic 80 zit het Powermatic 80, caliber 80.121 met 23 jewels.

Dank jullie wel👍🏻

groot fan…

2 likes

Echt mooi😁

1 like

Prachtige aanwinst voor je verzameling Hans. :ok_hand:

Ik kan deze Tissot ook zeer goed hebben. Veel plezier ermee!

1 like

Gaaf horloge, veel draag plezier!

1 like

Na het lezen kreeg ik toch ineens trek in een wafel met aardbeien en slagroom.

Hier ga je zeker geen spijt van krijgen, en ik denk dat 42 mm voor zo’n soort horloge te groot is. Hij staat je goed.

En met het Eta uurwerk zit je niet slecht hoor, hij heeft dan wel een mindere gangreserve maar hij is wel 4hz tegenover de 3 van de powermatic80, in mijn beleving toch net wat meer ‘smooth’.

Geniet er van Hans!

En als je second thoughts hebt; tossit in het blauwe gedeelte😜

1 like

Dank je wel Gerben, zou inderdaad bij jou ook goed passen!

Dank je wel Brian!

2 likes