Haha, het zijn dan ook bijzonder lekkere aardbeien daar in Mander😀.
Het gevoel bij de “ouderwetse” ETA is goed, de vergulde rotor maakt het af en blij met 40 mm.
Dank je wel Walter
Haha, het zijn dan ook bijzonder lekkere aardbeien daar in Mander😀.
Het gevoel bij de “ouderwetse” ETA is goed, de vergulde rotor maakt het af en blij met 40 mm.
Dank je wel Walter
Mooie maat! Een topper in deze prijsklasse🤩
Hey deze NA topic had ik even gemist blijkbaar. Mooie Visodate Hans. Prachtig deze versie met zilveren plaat. (de zwarte vind ik echt stukken minder chique)
Geniet ervan.
Dank je wel, alleen al het opgelegde logo en de “gouden” rotor zijn top👍🏻
Dank je David, zilver vind ik ook meestal het mooist
Dat is het zeker Hans, een prachtig horloge met een mooie ‘sjieke uitstraling’. Top!
Ik wens je veel draagplezier …
Mooi horloge Hans, heel veel plezier ermee
Een erg mooie aanwinst.
´ k Heb nog ( intussen ergens) ´n visodate van 71.
Misschien niet top of the bill, maar ´n Tissot blijkt toch bij elke outfit naadloos aan te sluiten.
Veel draag- en kijkplezier !
Dank je wel, ik heb hem de hele week al om!
Dank je wel Yannick!
Dank je wel, de. Visodate’s houden het lang vol😀!
Mooi man. Heel veel plezier ervan.
Bij dit soort horloges is 40 mm toch groot genoeg voor iedereen
Beter laat dan nooit zullen we maar denken, maar ik was het topic niet eerder tegengekomen
Prachtig in balans dat horloge Hans! Niet te druk en een fraaie kast! Veel plezier er mee!
Gefeliciteerd Hans, mooi horloge!
Dank je wel Eddie en inderdaad ben ik blij dat ik niet voor de grotere versie heb gekozen, ben erg blij met de 40 mm
Dank je wel Jan
Dank je wel👍🏻
Dank je wel Rawish👍🏻
Very very nice! Dat logo is werkelijk
Nice! Veel plezier ermee
Zie het nu pas, maar wat een knappe aanwinst, gefeliciteerd!
Dank je wel Rob!
Dank je wel Arie!
Dank je wel, inmiddels draag ik deze alleen nog maar sinds ik hem 17 dagen geleden kocht!
Hoi Hans,
Tijdens mijn vakantie in Normandië hadden we al heel even enkele woorden gewisseld over een post van jou met je nieuwe horloge. Nu ben ik net terug en zie ik dit NA topic op mijn PC.
Nogmaals van harte gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst. Voor zover ik jouw horloges ken, denk ik ook dat dit horloge een perfecte plaats in jouw collectie inneemt. Een beauty!
Ik heb de versie in doublé een hele tijd gehad en kan alleen maar zeggen dat het tophorloges zijn. Past bij bijna iedere situatie en is altijd betrouwbaar en chique. Zoals dat bij mensen van onze leeftijd hoort!
Heel veel plezier ermee gewenst en maak niet dezelfde fout die ik heb gemaakt… doe hem niet weg!
Mooie aanwinst, geniet ervan in goede gezondheid!