Het blijft een fraai horloge maar ik heb de mijne destijds weggedaan omdat ik hem te groot en te dik vond voor een dresser.
Tissot heeft sowieso de neiging om (te) groot uit te pakken met hun modellen.
Het blijft een fraai horloge maar ik heb de mijne destijds weggedaan omdat ik hem te groot en te dik vond voor een dresser.
Tissot heeft sowieso de neiging om (te) groot uit te pakken met hun modellen.
Vorige week ook de stalen band bij m’n nieuwe Tissot Visodate besteld.
Vanmorgen kon ik hem al ophalen bij de Tissot AD in Haaksbergen.
De Mesh Milanese Tissot band staat prachtig bij m’n nieuwe Visodate:
Fraai!
Mooi Hans!
Ziet er top uit!
Heel mooi!
Hoe nauwkeurig loopt de ETA automaat? Benieuwd of er in dat opzicht verschil is met de PowerMatic 80.
Dank je wel Pim!
Dank je wel, op leer is mooi, maar dit vind ik nog mooier!
Dank je wel Joris!
Dank je wel Folkert! De ETA 2836-2 in m’n Visodate loopt behoorlijk nauwkeurig.
In de eerste week liep het horloge ruim 16 seconden per dag voor, maar al binnen 14 dagen was dat nog maar 8 seconden per dag in de plus. Nu let ik er niet meer zo op, volgens mij loopt het nu prima en hoef ik het eigenlijk niet meer te corrigeren.
Mooi Hans, een beauty zo met die band eraan.
Dank je wel Harry👍🏻
Op dit soort horloges zie ik zeker ook liever metaal of standaard leder dan kroko-huid…
Een supermooie !
Als ik al niet zoveel Tissot had, dan kwam deze zeker ook in aanmerking voor een volgende aankoop.
Ik heb ook ooit een originele Tissot lederen band gehad en die sleet snel aan de binnenkant. Bovendien was ie opgevuld met een harde kunststof waardoor de band altijd stug bleef. Ben toen overgestapt naar RVS van Tissot, prima kwaliteit.
Mesh staat echt gaaf bij zo’n retro model.
Goed om te horen, 28800 bph is toch wel mooier…