NA: Hatser Klatser, holy trinity here I come

Mooi man geniet van de AP :+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze gave en unieke AP Offshore :sunglasses:

Wat anderen hiervan zouden vinden zou mij echt een worst zijn. Jij hebt het gedaan en je hebt er een goed gevoel bij dan is het klaar toch. Nu hard gaan genieten van deze dikke AP😀

2 likes

Mooi horloge maar beter zonder alligator.
Hier hoort? geen leren band bij.

1 like

Wat een prachtding! Geniet ervan :ok_hand:

1 like

Meestal wel, maar hier past deze bruine alligator (m.i.) perfect bij de bruine wijzerplaat.
Fraaie combinatie :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met de prachtige aanwinst.

Het is al eerder gezegd, maar ook ik had de IWC gehouden, als dat mogelijk was.

1 like

Van harte met deze glorieuze AP.
Draag hem met plezier!!

1 like

Dat is een fors offer geweest voor die AP! Dat vereist moed en doorpakken en dat zijn eigenschappen die minkukels niet hebben. Gefeliciteerd met die klatsert!

2 likes

Van harte en volg je :heart:, geniet van je nieuwe NA

1 like

Gefeliciteerd met deze gave aanwinst. Wat een mooi horloge. Deze vind ik echt niet te druk. Voo mij is zoiets buiten bereik maar met anderen meekijken en genieten van hun horloges maakt veel goed haha. Heel veel draagplezier!

1 like

Kan ik deze nog nomineren voor Miskoop van het jaar 2024 :wink:

Gefeliciteerd met de aanwinst! :ok_hand:

2 likes

Gaaf horloge hoor :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Van harte gefeliciteerd met AP!

Geweldig :ok_hand:

Geniet ervan, het gevoel wat de AP om de pols geeft is geweldig dat gevoel heb ik niet met andere horloges.

De offshore is subliem :ok_hand:

7 likes

Ik had van die 4 alleen de Rolex gehouden en verder had ik die Ap lekker laten liggen.

Maar je bent blij toch, en daar gaat het om.

1 like

Gefeliciteerd!

Zou je de stalen band er nog bij willen op termijn?

Gewoon genieten van dit buitengewone horloge.

En als het toch weer gaat kriebelen, zie je dat dan wel.

1 like

Het leven gaat verder. Daar is afscheid nemen onlosmakelijk aan verbonden. In bepaalde gevallen met (veel) verdriet. Ik hoop voor jou dat dit niet het geval is.
In ieder geval veel plezier met de NA.

1 like

Thanks en met name die groene is ook wel erg fraai!

1 like

Topdeal! Die laatste heb je er zeker gratis bij gedaan?

Met de stalen band oogt hij denk ik minder fraai en wordt hij wat aan de zware kant. Deze band past er heel goed bij en draagt ook comfortabel.

De Ingenieur heeft ook een stalen band en die was toch wat aan de zware kant en nu achteraf vraag ik mij af waarom ik nooit een andere band heb geprobeerd. Ik ben nu eenmaal niet zo’n bandenwisselaar (dat laat ik wel aan de garage over :slightly_smiling_face:)

1 like