Mooie aanwinst! Snap de inruil en lijkt mij ook een goede keuze! Geniet ervan👌
Vet!
Geniet van je NA, soms moet een mens keuzes maken.
Minkukel zou ik je zeker niet noemen, maar de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik deze keuze niet gemaakt zou hebben. Uiteraard moet je dit niet als kritiek opvatten, alleen als mijn persoonlijke en daardoor hoogst subjectieve mening de enige mening die van belang is, is die van jezelf!
Wat een super gaaf horloge!
Deze kleurencombinatie doet de Offshore erg goed, en zelfs de verhoudingen, die ik op de Offshore niet altijd vind kloppen, komen hier erg goed tot hun recht.
Mooie aanschaf en ik wens je er enorm veel plezier van, maar dat kan niet anders!
Zeer gaaf horloge! (Van die ruil heb ik geen verstand,)
Gefeliciteerd. Erg mooi. Veel plezier ermee.
Gefeliciteerd! Wel ballen om er vier voor op te offeren. Maar ben wel fan van de offshore
Van harte gefeliciteerd met deze bijzondere aanwinst ! En . Keuzen maken ,risico’s nemen en ontspullen is een win-win situatie voor een nieuwe start ! Proficiat!
Vanuit mijn eigen diep gewortelde voorkeur voor chronografen zeg ik: mooie ruil, alleen een beetje jammer van de Speedmaster. Ik wens je veel genoegen met deze prachtige aanwinst.
Ik hou van deze aanpak. Gelijk groots aanpakken en all in gaan. Ik heb anderhalf jaar geleden hetzelfde gedaan met mijn grail
De kleursamenstelling is echt prachtig! Geniet van deze mooie klatser!
Gefeliciteerd met deze aanwinst! Ik snap je wel. Afscheid nemen van een paar mooie horloges voor 1 knaller. Geniet er lekker van!
Gefeliciteerd met je mooie NA! Het belangrijkste is dat je gelukkig bent met je aankoop, alleen jij kan zelf beoordelen of je een goede deal gesloten hebt. En anders liever korte pijn dan lange zeer. Lekker ervan gaan genieten.
Ja man, snap je volledig of ik je AP mooi vinden is eigenlijk irrelevant (imho). Je hebt een paar mooie stukken ingeleverd, je hebt een offer gemaakt om iets groters te kunnen halen. Dit principe kan in heel het leven toegepast worden. Hulde voor je aanpak! Ik sta er ook zo in.
Nu ben ik wel benieuwd wat jij hebt aangeschaft en opgeofferd.
Veel plezier ermee!
Van harte gefeliciteerd met je AP!!
same here, heb ik ook totaal niets mee
de andere drie daarentegen
spijtig, maar als je gelukkig bent met de nieuwe aankoop dan
draag hem met plezier
Gefeliciteerd met je aanwinst! Erg mooi horloge!
Ik ben een AP liefhebber dus ik denk een goede keuze om een aantal horloges in te ruilen op de AP. Echter vind ik het zonde dat de sub het nest verlaten heeft. Die had er zeker goed naast gestaan. Verder is het een prachtige AP, geniet er van!
Niet lachen hoor, maar mijn grail is een Omega Speedmaster
De waarde van wat ik ingeruild heb ligt velen malen lager, maar mijn portemonnee is ook iets kleiner (denk ik)
Ik had een Seiko Presage, Seiko SPB143, Oris Divers 65 met crazy numerals en een Tudor BB58 ervoor ingeruild.
We zijn nu 1,5 jaar verder, maar ik ben nog steeds erg blij met de Speedmaster.