Mooi duo hoor! De Explorer is echt prachtig. Ben zelf ook gek op horloges zonder datum en andere functies. Als je ooit wellicht van je ideale duo een ideaal trio wil maken zou je ook eens een horloge met een andere kleur wijzerplaat kunnen overwegen.
Begrijpelijk … super duo
Heb ik wel eens aan gedacht hoor , geel of oranje
Thanks
Klopt daar kwam wat knutsel arbeid bij kijken.
Gefeliciteerd Dan met de NA!! Ben benieuwd waar de CWC voor mag gaan, mooie DJ misschien?
Voor nu, geniet van dit leuke duo!!
Doe ik zeker, DJ is zeker tof maar dan moet ik toch echt wel wat erbij gaan sparen
Perfect duo, Dan. Enjoy!
Probleem blijft natuurlijk wel dat er, net als bijvoorbeeld met lekker eten, meerdere van die perfecte duo’s zijn.
Hahaha , klopt helemaal
Mooie set Dan! Geniet ervan.
Mooie set, gefeliciteerd!
Mooie combo zo bij elkaar. Meer heb je toch eigenlijk niet nodig?
Ah, bedankt. Duidelijk.
Bedankt voor jullie positieve reacties
Gefeliciteerd!
Het einde is het nooit . Maar hopelijk heb je er wel weer een tijd schik van
.
Een prachtig duo heb je nu ben ook heel benieuwd hoelang je dit zo kan houden😅
Het is een virus en er is geen medicijn voor, ben er zelf ook mee besmet. Zit momenteel op 8 horloges en dat is voor mij echt de grens. Vorige week nog twee erbij gekocht betreft de:
JP2008-06E
GBD-200-9ER
En een hele mooie watchcase van Nanuk💚 ik ben eerst wel weer even rustig voorlopig😂
Geniet van je mooie duo en de Ti CWC is echt een gaaf model😎
Ik weet wel dat ik nooit meer dan drie horloges zou hebben, dan blijft alleen maar het ene voor het andere liggen.Misschien nog iets met een lekker kleurtje lijkt me wel leuk
Zoiets als dit leuk voor op een zomeravond op terras. Maar mijn voorkeur gaat eigenlijk altijd naar zwarte wijzerplaat.
Die CWC ben ik ook echt blij mee

Die had ik toen samen met de Ranger, dus je ziet wel de overeenkomst met het duo welke ik nu heb

Haha zo denk ik er nu ook over
!!!
Heel mooi duo!!!