NA; heb ik dan nu mijn ideale duo. Is this the end.

Mooi duo hoor! De Explorer is echt prachtig. Ben zelf ook gek op horloges zonder datum en andere functies. Als je ooit wellicht van je ideale duo een ideaal trio wil maken zou je ook eens een horloge met een andere kleur wijzerplaat kunnen overwegen.

1 like

Begrijpelijk … super duo :grin::+1::+1:

1 like

:+1:t2:

Heb ik wel eens aan gedacht hoor , geel of oranje

Thanks

:wink:

Klopt daar kwam wat knutsel arbeid bij kijken.

2 likes

Gefeliciteerd Dan met de NA!! Ben benieuwd waar de CWC voor mag gaan, mooie DJ misschien? :face_with_peeking_eye::joy:
Voor nu, geniet van dit leuke duo!! :partying_face:

1 like

Doe ik zeker, DJ is zeker tof maar dan moet ik toch echt wel wat erbij gaan sparen :wink:

1 like

Perfect duo, Dan. Enjoy! :star_struck:

Probleem blijft natuurlijk wel dat er, net als bijvoorbeeld met lekker eten, meerdere van die perfecte duo’s zijn. :smile:

1 like

Hahaha , klopt helemaal :face_with_peeking_eye:

1 like

Mooie set Dan! Geniet ervan.

1 like

Mooie set, gefeliciteerd!

1 like

Mooie combo zo bij elkaar. Meer heb je toch eigenlijk niet nodig?

1 like

Ah, bedankt. Duidelijk.

1 like

Bedankt voor jullie positieve reacties :hugs:

2 likes

Gefeliciteerd!
Het einde is het nooit :stuck_out_tongue_winking_eye:. Maar hopelijk heb je er wel weer een tijd schik van :raised_hands:t2:.

1 like

:hugs::+1:t2:

Een prachtig duo heb je nu ben ook heel benieuwd hoelang je dit zo kan houden😅

Het is een virus en er is geen medicijn voor, ben er zelf ook mee besmet. Zit momenteel op 8 horloges en dat is voor mij echt de grens. Vorige week nog twee erbij gekocht betreft de:

JP2008-06E
GBD-200-9ER

En een hele mooie watchcase van Nanuk💚 ik ben eerst wel weer even rustig voorlopig😂

Geniet van je mooie duo en de Ti CWC is echt een gaaf model😎

1 like

Ik weet wel dat ik nooit meer dan drie horloges zou hebben, dan blijft alleen maar het ene voor het andere liggen.Misschien nog iets met een lekker kleurtje lijkt me wel leuk

Zoiets als dit leuk voor op een zomeravond op terras. Maar mijn voorkeur gaat eigenlijk altijd naar zwarte wijzerplaat.
Die CWC ben ik ook echt blij mee :+1:t2: ik was ook helemaal weg van de Tudor FXD zelfde soort kast en in een mooie blauwe kleur alleen vond ik deze net te groot voor op mijn pols.

Die had ik toen samen met de Ranger, dus je ziet wel de overeenkomst met het duo welke ik nu heb :wink:

Haha zo denk ik er nu ook over :+1:t2:

2 likes

!!! :ok_hand::pray::+1:

1 like

:wink::+1:t2:

Heel mooi duo!!!