Niet doen, dat wordt langer dan je denkt.
Uitstekend idee.
@Fate_Amenable_To_Change, neem je deze woensdag even mee? Heel benieuwd naar!
Yup, komt voor de bakker.
Leuk geschreven en zeker leuk om de geschiedenis zo te lezen, ook met de anekdotes naar de motoren toe. Bedankt voor je verhaal.
Man, wat een lang verhaal, maar heel leuk om te lezen.
TLDNR
Knap horloge wel!
Goed verhaal, beetje kort!
Nee dit is toch waar het hier om gaat mooie horloges met een lichte link naar andere hebbedingen. Mooie foto’s en een goed verhaal.
Thanks👊🏻
Heel mooi! Helaas heeft mijn favoriete merk (Honda) het de laatste jaren behoorlijk af laten weten in Europa.
Honda / Kawasaki als Citizen / Seiko?
In ieder geval een lezenswaardig topic en een zeer fraaie aanwinst.
Met veel plezier gelezen, erg mooi geschreven. En levert ook daadwerkelijk nieuwe inzichten op. Puike NA, bedankt voor het delen en heel veel plezier van je nieuwe horloge gewenst.
Prima geschreven, ouwe.
Maar als je in de titel had gezet dat het geen vintage NA was dan had je me dat ellenlange verhaal kunnen besparen. Vroegâh was alles beter.
Dank je wel!
Gaaf al deze details die je vertelt, je bent echt een liefhebber en verslaafd… goedzo houden wij hiervan! Geniet er van en draag hem in gezondheid!
Ik vind de KS cool, je verhaal groots en de opgeofferde Citizen het allermooist.
Eh, Herrijzenis, anyone?
Dat suggereert toch iets, denk ik zo.
Dank!
Yup. Sterker nog, ergens is die ook mooier. Maar dit past beter bij mij. Vreemd hoe dat loopt. Die Chronomaster is ook sowieso fotogenieker.
Echt, elk willekeurig kiekje wat ik ook pak van dat ding, hij ziet er op de foto altijd episch uit. Toch draag ik de KS op één of andere manier liever. Of dat over een half jaar nog zo is? Joost mag het weten.