NA: Herrijzenis van een enorme F you, groeten uit Japan.

Dat las ik voor de diepgaande interviews.

1 like

Mooi horloge! Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst. Leuke review en geschiedenis les! Je hebt je research goed gedaan. Leuk om te lezen. Tof! :+1:

Even iets anders. Verzamel je nou mijn uitspraken? :rofl:

3 likes

Niks “doorscrollen”!!! Fijn te lezen, bedankt!!!

1 like

Dank je!

Alleen die uitspraken die ik kolderiek of grappig vind. Je had AVW van de troon gestoten. :+1:

Oh, en in dat Seiko topic had je niet heel erg vaak gelijk in mijn optiek, maar als je gelijk hebt is het direct ook groot gelijk.

Dat die lume pip op drie een horreur is, ja. Dat vind ik ook verschrikkelijk irritant. Zo boos.

1 like

Ik heb er een stalen band bij gekregen, of die compleet is weet ik niet. Er zaten in ieder geval niet de goede springbars bij wamt de endlinks kunnen bijna helemaal draaien.

Absoluut, ik denk dat er weinig horloges zijn (geweest) die ik zoveel draag. Mijn vriendin snapt er niks van want die vind hem maar saai.

1 like

Dan moet je bij ome @Riepos zijn, want ik heb hem stock geleverd, afgezien van het glas, met een vrijwel nagelnieuwe bracelet die nog maar drie weken oud was. :upside_down_face: Maar het blijft een coole serie horloges.

Wat een prachtig, stijlvol horloge :ok_hand:t2:
Gefeliciteerd

1 like

Ik neem de vrijheid om deze internet foto eraan toe te voegen. Echt rete cool. :sunglasses:

3 likes

Dit is het probleem

Eens, binnenkort maar eens kijken voor een strapcode of een uncle seiko.

1 like

Yup. Al ben ik gewend hem de Hagia Sophia te noemen. Mooie stad, Istanbul. Ik vind de Suleyman moskee mooier dan de greatest hits, dat wel.

Allemachtig. Wat hebben ze met die end links gedaan joh? Dat deed ie niet toen ik hem afleverde, kan ik je mededelen. De band is moeilijk wisselen, dat is wel zo, maar als je het met beleid doet… Pffff.

Dank je. Ik ben te lui geweest om daar een volledig scherpe van te bakken. :roll_eyes::grin::+1:

2 likes

Volgens mij zijn het niet zozeer de endlinks, maar meer de te dunne springbars waardoor de endlinks niet strak tussen de lugs zitten. Ik kreeg er drie banden bij, met maar één paar springbars die er verre van oem uitzagen.

Ik was al bang dat het aan mij lag😅

1 like

Mooi stukje weer Fate. Ik las het andermaal graag. Veel plezier met de NA. Dit is toch echt een horloge die alleen een liefhebber zou kopen.

Oh, en leuk dat je eindelijk dat :crown: in de kist hebt liggen. :grin::point_down:

1 like

Nee, dat ligt niet aan jou. Bergeon 6767 met het kleine vorkje werkte voor mij nog het beste. De grote vorkjes passen niet fatsoenlijk. Als het de Spring bars zijn denk ik dat het medium dikte springbars zijn, maar wel met een shoulder. Die kun je bij de vleet bestellen op amazon of zo.

Ik mag dan niet wakker liggen van een krasje, ik raak danig geërgerd als m’n horloges functioneel niet in orde zijn.

Ik zag in een Reddit voorbij komen dat ze waarschijnlijk inderdaad 1,5mm zijn ipv 1,3, maar dit setje werd ook genoemd:

Dan heb je zowel 1,8 als 1,5mm spring bars met shoulder. Één van die twee maten moet strak zitten.

Heh. Iedereen wil het kroontje in de kist hebben liggen, da witte gij ook. :slight_smile: Maar dank je.

2 likes

Enorm gaaf!! Wie heeft er nog 1 te koop? Had spijt dat ik die op het forum onlangs niet heb gekocht…

2 likes

Mooie start van de ochtend, lekker leesvoer en prachtige foto’s

1 like

Prachtig geschreven @Fate_Amenable_To_Change

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, veel draag plezier ervan.
Heb het verhaal met veel plezier gelezen :+1:

1 like

Leuk verhaal. Interessant om te lezen met fraaie muziek op de achtergrond. Hier was het forum oorspronkelijk voor bedoeld! Veel plezier van je gave Seiko!

1 like

@vierport, kassa 1. :slight_smile:

Anders is Olfert nog wel een partij. Niks tegen internet-boeren, maar voor hetzelfde geld zou ik liever zaken doen met ome Paul.

Dank! :pray:

2 likes

Lekker kort, daar hou ik van :wink:

Leuk verhaal en een mooie aanwinst en verhalend beschreven.:+1:t2:

Misschien een pooltje opzetten om te kijken hoelang deze blijft? :joy:

1 like