NA: Herrijzenis van een enorme F you, groeten uit Japan.

Mooie aanwinst! Mooi verhaal, geniet!

1 like

Van harte met je nieuwe aanwinst.

En toen dacht ik dit wordt een TLDR en ben ik snel naar beneden gescrolled. Lezend.

Mooi horloge en goed verhaal. :ok_hand:

Persoonlijk totaal niet mijn stijl maar waardeer het bij jou. :v:

1 like

Tja, het is inderdaad niet iedereen z’n kop thee, daar is het te dressy voor, en misschien ook ergens te typisch Seiko.

Dank allemaal, voor de vriendelijke woorden.

Tja, ik weet niet of ik het zou doen. Seiko heeft sinds 1975 twee limited runs van KS horloges gehad, en hier zijn er maar 3000 van op de wereld. Ik denk dat ik dit gewoon netjes ga behandelen, dit horloge. :slight_smile:

Ja, daar moest ik ook hevig over nadenken, maar @JackW trok me met een goed argument over de streep.

Ik ben reteblij dat jij ook blij bent met die Citizen, want deze krijg je vrees ik niet meer terug. Maarreh, ik zie jouw NA ook graag tegemoet, als je er eentje doet.

Ai. Sorry. :pray: Ik accepteer geen verantwoordelijkheid voor de eventuele kosten waar je tegenaan gaat lopen. :slight_smile:

Dat is ergens waar. De Chronomaster is sterieler. Grappig genoeg is de Chronomaster per horloge wel unieker omdat iedere dial anders is. Maar goed, het zijn echt twee verschillende horloges, en we riepen tijdens de ruil-lunch dan ook terecht dat het echt appels en peren zijn.

Ik zou het echt niet weten. Ik zit ook met verbazing naar het logo op de kroon te kijken. Geen idee. Iemand?

Staat er eentje bij Pange, en ik heb elders nog eentje gezien ergens. Sla je slag. :rofl:

Er zijn twee versies van de H2, eentje voor de track, eentje voor de weg. Ryan van Fortnine heeft een fantastische review gedaan van de weg-versie.

Daar moest ik even aan wennen, maar ze kloppen wel echt.

Dat lijkt inderdaad heel erg te kloppen, ik vond dat ook grappig om te constateren. :+1: Dank je.

Net als de PAM bij @ThaPapper. Ik moet het niet willen doen, bij hem klopt het gewoon volledig. Soms heb je dat soort dingen. :+1:

10 likes

Die voor de track is de H2R, en heeft 310pk en is begrenst op 399km/u. De H2 is de street-legal versie en heeft 231pk met een begrensde top snelheid van 299km/u. En dan is er nog een H2 SX, een H2 met een tour-DNA

Een beetje als de KTM RC8 en RC8C (waarbij de laatste de circuit-only versie is)

Die review ken ik, maar eigen beleving is nog indrukwekkender kan ik je vertellen :wink:

1 like

Potverdikkeme, een half uur zitten lezen. Maar onwijs mooie sarb :ok_hand:. Die King Seiko is ook wel oke.

Groetjes van je ex.

2 likes

Wauw gaaf horloge zeg! Thnx voor de achtergrond info en dwarsverbanden :wink::+1:. Weer wat geleerd.

Welk horloge draag je tijdens je motorritten?

1 like

Volgens dit mooie artikel over zijn voorbeeld staat de W voor waterproof.

2 likes

Top!! Heerlijk om te lezen en veel plezier van je nieuwe aanwinst.

1 like

Tjonge jonge zeg wat een mooi horloge laat je daar weer zien.Prachtig!

1 like

Lekker leesvoer op zo’n zaterdag avondje. Koopje zo te horen:)

1 like

Mooi ding Fate.
Draag hem met plezier!

1 like

Mooi horloge. Bij mij roept de vraag altijd op waar je de tijd vandaan haalt om zoveel te schrijven. In mijn levensfase lukt dat niet.

Enjoy!:ok_hand:t3:

1 like

Mooi ding, vooral die vorm van het glas vind ik echt gaaf :+1: De (vintage) King Seiko modellen zien er goed uit met die lange lugs. Stuk mooier dan zo’n plomp 44GS geval :grinning:

Heerlijk topic Chris, van voor tot achter gelezen. Ik was vorige week even bij @JackW op de koffie en heb deze zelf ook even omgehad, ik kan je enthousiaste verhaal volledig onderschrijven. Perfectie bestaat👌🏻

7 likes

Mooi hoor!

1 like

:ok_hand::+1:

1 like

Leuk man. Ik had laatst bij een rondje door m’n ladekast nog een schakeltje gevonden, maar jij hebt er toch de volledige nieuwe band bij gekregen, nietwaar?

Enfin. Ik heb nog een sarb schakel liggen, denk ik. :slight_smile:

Bevalt ie?

Ik vind m’n 650-er Versys al hard zat gaan. Maar ik ben dan ook een ouwe lul die motoren niet meer leuk vind boven de 120. :slight_smile:

Het horloge wat ik die dag om heb. Ik wordt wakker, ik doe een horloge om, en dat mag het die dag vol gaan houden, of ik nou in de tuune sta, een rondje ga golfen of een motorrit doe, dat maakt niet uit.

Enige uitzondering zijn m’n vintage Lord Matic, m’n vintage Silverwave en grootvader’s horloge. Die mogen geen nattigheid.

Heee… Dank je.

Kostte me een half uurtje. Omelette maken voor m’n vrouw, beginnen terwijl hij stond te garen, eten, afmaken, was in totaal zo’n uurtje. Had ik de afwas ook gedaan.

En bedankt maar weer. Toch houd ik 'm nog even. :slight_smile:

Hee, joh, mooi bandje ook. Dat deed hij goed. :+1: Maar dank je!

2 likes

Dit was erg vermakelijk om te lezen zo op de vroege ochtend

1 like

Mooi geschreven en leuke vergelijking met de motoren. Geniet ervan!

1 like

De tering wat een verhaal. Snel naar de foto’s gescrold! Proficiat! :confetti_ball:

1 like