Zo: fraaie indices en wat een Sonnenschliff
Wat doet die W daar op de kroon?
Zo: fraaie indices en wat een Sonnenschliff
Wat doet die W daar op de kroon?
Prachtig verhaal. Dank hiervoor.
Een horloge.,precies zoals een horloge moet zijn.
Coole NA
Mooi verhaal en een heerlijke NA! Geniet ervan in goede gezondheid!
Ik ook
Chronomaster is natuurlijk prachtig afgewerkt maar ik vind je nieuwe Seiko veel karaktervoller. Mooi ding!
You meet the nicest people on a Honda
Ik had hem al langs zien komen in het GS draadje, waar hij m.i. met recht meedoet. Wat een prachtig horloge is dit zeg, met ook een mooie link naar de historie. Nu ik dit topic zie besef ik mij wat een fantastische voorgangers de KS ook heeft. Ik denk dat een vintage of 2000 KS mijn nieuwe crush is, ik weet dus niet of ik je moet bedanken voor dit topic…
Mooi stukje leesvoer en erg interessant… Dank hiervoor.
Ja een prachtige King maar die motoren uit mijn tijd trekken toch een beetje de aandacht van het horloge weg .
Heerlijk stuk tekst en veel draagplezier gewenst .
Maar zeker een hulde voor het laten zien van deze klassieke motoren
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, prachtig horloge! Ik ben al benieuwd naar je volgende topic, ik mag het graag lezen!
Mooi hoor! Het laten gaan van die Chronomaster moet toch hartzeer opgeleverd hebben, wat een wijzerplaat.
Heerlijk horloge, die Seiko. Geniet ervan.
wat een mooi TOPIC
Blijven toch wel pareltjes, die topics van jou. Leuk horloge!
Bedankt voor het vermakelijke topic Erg leuk leesvoer. En niet te vergeten heel vet horloge
Mooi verhaal. Ik heb ervan genoten. En veel draagplezier!
Epische NA! Zowel het horloge als het topic …
Ik zeg: die Citizen die je laat zien is een leuk horloge! Daar zou ik die ouderwetse Seiko meteen voor wegdoen als je er één kan vinden.
Je kunt schrijven wat je wil Chris, en ik weet dat je het doet, maar die King Seiko is gewoon heel erg vet.
Qua smaak zitten we niet zo veel van elkaar af, van concentratievermogen behoorlijk wel.
Waar had ik het ookweer over? Ohja die King Seiko, cool ding
Op alle fronten een erg lekker horloge.
Wijzerplaat. Lugs. Convex boxed crystal…
Erg mooie aanwinst!
Geniet ervan!
Wat een heerlijke aanwinst. De geschiedenis is sprekend en voegt in dit geval echt wat toe aan het horloge. De Citizen is een alleskunner voor alledag, de KS een understated icoon voor de kenners. De rest van NL denkt dat je een oude Seiko van 30 jaar oud aan hebt, heerlijk geniet er van!
Niet helemaal gelezen. Dat komt wel wanneer ik binnenkort een weekje vrij ben. Maar de plaatjes zijn dik in orde!
Nee hoor Chris; goed verhaal en prachtige Seiko.
Dit horloge lijkt me ontworpen om vooral ‘gentleman’-achtige activiteiten mee te ontplooien. (Voor het ruigere werk maakt Seiko prima duikers.) Desalnietemin twijfel ik er niet aan dat mocht de nood aan de man komen, je met dit horloge ook gewoon zonder probleem het diepe in kunt duiken. Gelieve dan wel eerst even de leren band te verwisselen voor een rubber exemplaar.
Geniet ervan, in goede gezondheid!