Wat een schitterend geschreven relaas van jouw zoektocht naar dit prachtige horloge.
Ik heb genoten van je verhaal en de mooie foto’s.
Heel veel plezier met dit stukje meesterwerk
Mooi horloge. En wat een vertelling.
Leuk geschreven, geniet van je aanwinst!
Heerlijk verhaal mister Citizen jacobus.
Oprecht een prachtig horloge.
Leuk verhaal en wat een mooie nieuwe aanwinst!!! Veel plezier ermee.
Ik begin de dag nu dus met een vloedgolf aan jaloezie… Fantastische aanwinst. Hoop er ook ooit een te kopen. Geniet er van!
Finally Top en tof
dat het je gelukt is Jacobus. Van harte gefeliciteerd met deze superbe Citizen als NA. Jaloersmakend mooi en een heerlijk verhaal om te lezen. Enjoy
Mooi hoor, veel plezier ermee!
Prachtig, geniet ervan!
Echt een schitterend horloge, kun je echt heel veel accurate uren naar kijken. Veel plezier ermee!
Mooie plaat. Gefeliciteerd!
Als Grand Seiko HAQ fanboy beschouw ik dit als de HAQ holy grail Ik heb de witte dial AQ6100-56A vast gehad in de Citizen Flagship Store in Ginza/Tokyo. Perfecte maat en van de technologie kun je niet anders dan warm worden. Prachtig, smaakvol horloge met deze blauwe wijzerplaat
Geniet ervan
Mooi horloge en wauw +1 sec per jaar Proficiat en veel plezier ermee!
Gefeliciteerd!
Ik had het verhaal al een beetje mee gevolgd via de andere topics, maar zo heb je het mooi uitgeschreven. Echt leuk dat iets dat lang rondzwerft door je hoofd dan uiteindelijk werkelijkheid wordt.
En wat voor een horloge is het ook. Echt prachtig. Geniet ervan en laat de foto’s maar vloeien. Veel draagplezier.
Heel erg mooi horloge en Citizen kan wel eens gelijk hebben met hun statement!
Prachtige Citizen! Geniet ervan.
Prachtige Citizen maar vooral heel mooie techniek! UHAQ (Ultra…) Een kwarts kristal op maar liefst 8,4 MHz maar vooral 1440 temperatuurmetingen per dag voor de temperatuur compensatie want alleen een hoge frequentie is zeker niet voldoende.
Schitterende Citizen, enjoy!