NA: het beste uurwerk op deze bol

Mooi hoor :ok_hand: Gefeliciteerd met de aanwinst!

Maar wat moet een gepensioneerde nou met een ultraprecies horloge :face_with_hand_over_mouth: Alsof je ergens op tijd moet komen…

1 like

:sweat_smile:ik ben wel gepensioneerd maar ik voel me nog niet zo,
dus doe ik net of ik het niet ben, ik heb alleen véél verlof :wink: :stuck_out_tongue_closed_eyes:
dus is elk horloge geoorloofd :slightly_smiling_face: :smiley:

2 likes

Top beschreven en een mooie aanschaf :+1:

2 likes

@jacobus: gelukkig voor jou hebben we nog gewone- en zomertijd in te stellen de komende jaren. Anders had je helemáál geen reden meer om de kroon van de vaste stand (0) in stand 1 te trekken om de tijd aan te passen. :wink:

1 like

Kun je bij deze ook alleen de urenwijzer verstellen zonder het horloge te stoppen?

2 likes

Dank voor het delen van je verhaal. Ik kan niet wachten om de foto’s hier op het forum voorbij te zien komen.

Fantastisch!

1 like

Dat zou helemáál mooi zijn, @fdpg1963, Folkert. Maar dan kan @jacobus bijna geen reden meer hebben om de wijzers als geheel (uren-, minuten- en secondenwijzer samen) met de kroon te bedienen. :wink: :stuck_out_tongue:

2 likes

ja hoor, dat kan,
zeer gemakkelijk, kroon stand 1 en de uurwijzer verzet zich alleen :ok_hand:

2 likes

Ideaal! Zo hoef je de minuten en seconde wijzer nooit te verstoren en kun je na 1 jaar controleren of de afwijking binnen de +/- 1 seconde zit.

3 likes

gefeliciteerd, veel draagplezier~

1 like

Gefelicteerd met deze nieuwe aanwinst! Super horloge! Ik kan er over meepraten :wink::

9 likes

:grinning: ha, ik weet het ja :grinning:
zorg nu wel dat ik hem niet tegen kom in het blauw hé :wink: :sweat_smile:
zoiets moet je houden :ok_hand:

Bedankt voor je geweldige verhaal. Leuk om te lezen!
Soms komt iets er uiteindelijk toch. Dat maakt het extra leuk. Geniet ervan!

1 like

Ben blij dat je er uiteindelijk een gevonden heb. Zoals ik zei, dit is een blijvertje voor mij. Zoites krijg je niet meer terug :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Kan ook niet missen met zo’n avatar. :smiley:

5 likes

Wat een leuke NA heb je geschreven, deze verdient wel een plekje in een cartoon van @Jurk :+1:.
Natuurlijk gefeliciteerd met deze topper en ja die met de blauwe plaat is echt heel mooi. 1sec p.j is natuurlijk niet niks, ik let daar niet meer zo op, 2 sec. p.j mag van mij ook wel :wink:.
Natuurlijk feliciteer ik je met deze knaller en wens je heel veel draagplezier. :ok_hand: :+1:.
Denk wel dat je heel veel vrouwen nu jaloers maakt met zo’n snelle bevalling :grin:
Leuk ook hoe je de plaatjes er tussen hebt gezet, alleen die foto’s he. Wel wat weinig Jacobus, dat kan meer :stuck_out_tongue_winking_eye:
Heb ook de indruk dat deze een blijvertje is :smile:, en je kent mij, het is je gegund man :+1:

2 likes

Jij kan nooit meer met een smoesje komen als je ergens te tijd komt……… dat heb je met zo’n horloge als deze :smile:

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige NA Jacobus! En dank voor het mooie verhaal; ik heb er van genoten!

2 likes

Het ziet er heel stoer uit,veel draag plezier ,en geniet van je wereld horloge.

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze aanwinst. Echt een hele mooie!! Veel draagplezier en natuurlijk ook van het kijken er naar😁

1 like