Mooi hoor Gefeliciteerd met de aanwinst!
Maar wat moet een gepensioneerde nou met een ultraprecies horloge Alsof je ergens op tijd moet komen…
Mooi hoor Gefeliciteerd met de aanwinst!
Maar wat moet een gepensioneerde nou met een ultraprecies horloge Alsof je ergens op tijd moet komen…
ik ben wel gepensioneerd maar ik voel me nog niet zo,
dus doe ik net of ik het niet ben, ik heb alleen véél verlof
dus is elk horloge geoorloofd
Top beschreven en een mooie aanschaf
@jacobus: gelukkig voor jou hebben we nog gewone- en zomertijd in te stellen de komende jaren. Anders had je helemáál geen reden meer om de kroon van de vaste stand (0) in stand 1 te trekken om de tijd aan te passen.
Kun je bij deze ook alleen de urenwijzer verstellen zonder het horloge te stoppen?
Dank voor het delen van je verhaal. Ik kan niet wachten om de foto’s hier op het forum voorbij te zien komen.
Fantastisch!
Dat zou helemáál mooi zijn, @fdpg1963, Folkert. Maar dan kan @jacobus bijna geen reden meer hebben om de wijzers als geheel (uren-, minuten- en secondenwijzer samen) met de kroon te bedienen.
ja hoor, dat kan,
zeer gemakkelijk, kroon stand 1 en de uurwijzer verzet zich alleen
Ideaal! Zo hoef je de minuten en seconde wijzer nooit te verstoren en kun je na 1 jaar controleren of de afwijking binnen de +/- 1 seconde zit.
gefeliciteerd, veel draagplezier~
ha, ik weet het ja
zorg nu wel dat ik hem niet tegen kom in het blauw hé
zoiets moet je houden
Bedankt voor je geweldige verhaal. Leuk om te lezen!
Soms komt iets er uiteindelijk toch. Dat maakt het extra leuk. Geniet ervan!
Ben blij dat je er uiteindelijk een gevonden heb. Zoals ik zei, dit is een blijvertje voor mij. Zoites krijg je niet meer terug
Kan ook niet missen met zo’n avatar.
Wat een leuke NA heb je geschreven, deze verdient wel een plekje in een cartoon van @Jurk .
Natuurlijk gefeliciteerd met deze topper en ja die met de blauwe plaat is echt heel mooi. 1sec p.j is natuurlijk niet niks, ik let daar niet meer zo op, 2 sec. p.j mag van mij ook wel .
Natuurlijk feliciteer ik je met deze knaller en wens je heel veel draagplezier.
.
Denk wel dat je heel veel vrouwen nu jaloers maakt met zo’n snelle bevalling
Leuk ook hoe je de plaatjes er tussen hebt gezet, alleen die foto’s he. Wel wat weinig Jacobus, dat kan meer
Heb ook de indruk dat deze een blijvertje is , en je kent mij, het is je gegund man
Jij kan nooit meer met een smoesje komen als je ergens te tijd komt……… dat heb je met zo’n horloge als deze
Van harte gefeliciteerd met deze prachtige NA Jacobus! En dank voor het mooie verhaal; ik heb er van genoten!
Het ziet er heel stoer uit,veel draag plezier ,en geniet van je wereld horloge.
Van harte gefeliciteerd met deze aanwinst. Echt een hele mooie!! Veel draagplezier en natuurlijk ook van het kijken er naar😁