Prachtige NA’s!
Neem er 1, dan krijg je er 2…
Prachtig Jaco, de combinatie van afwerking en materiaalkeuze vind ik erg geslaagd! Soms komt er iets moois naar Twente en soms komt er iets moois van Twenthe😀. Veel plezier met jouw nieuwe Staudt!
Prachtige Staudt in een erg mooie kleur! Mesh zal m zeker ook heel goed staan Gefeliciteerd
Het is een mooi horloge. Maar tegelijkertijd is de materiaalkleur wat grijzig, zit er een power-reserve meter op en is hij ook een tikje dikkig. Horloges als heilig beschouwen? Al had je een Calatrava in de kliko gegooid, het zijn maar dingen.
Dat snap ik wel, eerlijk gezegd. Ik denk dat er onder de 3K meer draagplezier te koop is: Minder hartaanvallen als je ze langs de muur haalt, vaak juist nog wat robuustere specs dan de gemiddelde JLC Reverso (hoe kan het zijn dat een sporthorloge in 100 jaar ontwikkeltijd nog steeds spatwaterdicht is?) en gewoon veel keuze.
Lekker niet doen. Staal op een chronograaf vind ik matigjes staan, deze is uiterst dressy. Milanaise is dan weer de overtreffende trap van lelijk staal.
Kut.
Dat vind ik jammer. Ik snap dat nog steeds niet. Het is tegenwoordig echt geen moeite om een fatsoenlijke pakking in een horloge te rammen. Zie boven over de JLC.
Fantastisch. Bijzonder mooi horloge. Ik loer al erg lang naar Staudt, en ik vind het een prachtige ruil, van de Snowflake naar deze. Maar eerlijk is eerlijk: 30m WR houdt mij tegen.
Ik wens je er veel plezier mee! Het is vele malen unieker dan 99% van wat hier op het forum rondzwerft, hij is mooi en ingetogen tegelijkertijd.
Wat een fantastisch gave klok is dat zeg!
Kijk, dat vind ik nu weer het leuke van hier rondhangen dat ik merken voorbij zie komen die voor mij onbekend waren tot dat moment. (Zegt misschien meer over mij, maar ach:see_no_evil:)
Schitterend! Veel plezier ermee!
En het is zeker mooi in het oosten.
Weg van de massa en liefde voor het vakmanschap! Nice👍🏻
Staat je top. Was ook super gezellig! Geniet van je nieuwe aanwinst
Prachtig veel draagplezier
Prachtige aanwinst!
Vakmanschap is Meesterschap.
Nice Nice Nice
gefeliciteerd
Echt ontzettend gaaf!! Van harte!!
Heel erg gaaf. Heb mijn blauwe Staudt ook supermooi gevonden. Maar ben helaas niet zo van de dressers… Maar wat een afwerking!
Prachtig! Van harte en veel draagplezier.
Ik was totaal niet bekend met het merk, ik heb met veel plezier dit topic doorgelezen. Wat een pracht horloge en foto’s. Veel draag plezier!
Geweldig mooi horloge! Geniet ervan!
Mooi hoor. Gefeliciteerd!
Proficiat !
Een gedistingeerd horloge en deed me direct denken aan toentertijd onze Rover P 5 …
Prachtig
Absoluut!
En dat is ook een ding wat zeker is.
En dat is het leuke van het forum. Ik kom ook nog steeds dingen tegen waardoor ik verrast ben. Veel Microbrands die leuke en eigenzinnige dingen doen.
Sluit ik me helemaal bij aan.
Jij had een handwinder toch?
Ha, ja inderdaad. Ik moest hem even opzoeken, maar ik herken hem weer, al is die wel van net voor mijn tijd, maar absoluut mooie wagen.
Verder allen weer dank voor de complimenten!