Kwamen eerst de 3 Wijzen uit het Oosten, nu de wijzers!
Mooi horloge zeg. Ik kende het merk helemaal niet, maar het ziet er top uit. Gelijk even rondgestruind op hun website.
Ja, en een hoop ook.
Zat even op zijn website te kijken, maar dat zijn toch best mooie horloges. En dat zegt iemand die eigenlijk al door en door rot is door het merk Rolex.
De Guilloche Chronograph frosted is al een parel van zichzelf. Werkelijk prachtige dial. Zou zomaar kunnen dat ik mijn vizier een 180gr draai bij een eventuele volgende aankoop. Probleem is alleen dat ik totaal niet van lederen bandjes houd en ik mij ook helemaal niet kleed ernaar. Loop altijd in sportieve kledij, want lekker makkelijk.
Zal alleen weer harder naar de sportschool moeten aangezien het gewicht van de horloge 3kg is. Ja, het staat er toch echt haha
Maar toch, het heeft mijn interesse gewekt. Geniet van je Staudt. De dials zijn echt beauties.
Ach, een Milanaiseband kan ook nog. Al zijn de meningen daarover verdeeld. Volgens mij wordt de zwarte Chrono standaard geleverd op een Milanaise. Toch staal
Met het vele thuiswerken hier niet anders, lees casual. En dat gaat dikke prima.
Schitterende Staudt.
Proficiat met de NA.
Draag hem plezier.
Nou ik vind een stalen Milanaiseband op een 18k kast helaas niet echt matchen. Dus dat gaat hem niet worden.
Ah, nee, helemaal eens. Dat wordt niks.
Dan toch maar de stalen kast?
Prachtig horloge, goede keus de groene dial.
Veel draagplezier !
Pracht van een horloge.
Mooi, goed geschreven verslag. Veel lees en kijk plezier. En wow, wat een ernstig mooi horloge!
Gefeliciteerd Jaco met je dubbele NA.
Als je je laatst overgebleven GS maar niet ook nog opoffert
Dank je!
En, nee, er zijn toch grenzen Francesco. Naar de Selfdater heb ik te lang moeten zoeken.
Blij om te horen Jaco
Prachtig horloge uit Nederland.
Toepasselijk op Koningsdag.
Heel mooi horloge. Toevallig stond ik een paar weken geleden nog naar dit merk te kijken bij een juwelier in Apeldoorn toen ik daar voor werk was. Het vakmanschap straalt er vanaf. Ook een mooi verhaal achter de oprichting van het merk. Deze horloges worden echt met passie voor het horlogemakersvak gemaakt en dat zie je.
Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst!
ondertussen wel zover geevolueerd ja. Ivo heeft de knepen van het vak ook moeten leren zoals iedereen.
Ik heb een prealudium gehad van de eerste Batch, waarvan de titanium kast gebouwd was door arie kabaalstra. Helaas toen gekozen voor 1 van de 4 “gemaakte skelletons”. Het uurwerk had een fout en herstellen bleek toen onmogelijk voor Ivo. Hij stelde me zelfs voor zijn uurwerk doch niet geskelleteerd te verruilen maar dat sprak me niet aan. Ik heb hem dan terug mogen geven aan de juwelier. Ik vind het nog steeds spijtig dat de zaken toen zo liepen.
Ook deze is een beauty , geniet ervan.
Mooi hoor… Is ie met een shovel gebracht?
Heb dezelfde ervaring Yoeri. Mijn skelleton horloge 1/5 is onderdeel van Yvo’s persoonlijke “museum” collectie. altijd gebaald dat het euvel niet op te lossen was.
Yvo heeft voorgesteld om het horloge tegen aankoopprijs in te ruilen op de 2e generate handsound. geen dag spijt van gehad. wel van het feit dat ik deze British Racing green tijdje terug op MP heb laten schieten.
Wil nog steeds graag een 2e Staudt toevoegen. Handwound Praeludium draagt heerlijk en zeker zomers met wat kekke quick release Molequin bandjes en frisse verschijning