NA, het laatste kado en ter nagedachtenis aan mijn vader

Gecondoleerd.
Dat je dit speciale horloge in gezondheid mag dragen

1 like

Gecondoleerd! Heel bijzonder verhaal. Knap van je dat je zo kort na zijn overlijden toch alleen het horloge bent gaan kopen. Dat het je maar lang aan je vader mag blijven herinneren. En dat je het in goede gezondheid mag dragen

1 like

Gecondoleerd en veel sterkte.
Geniet van de herinneringen en met zo’n naam gaat dat goed komen, mooie horloge ook :+1:t3:

1 like

Gecondoleerd met het verlies van je vader. Moge dit horloge je herinneren aan de mooie tijden die je gehad hebt samen met hem. Hij is en blijft jouw Source of Life.

1 like

Gecondoleerd en sterkte.

1 like

Je verhaal raakt mij bij het lezen. Gecondoleerd, heel veel sterkte.

1 like

Gecondoleerd en heel veel sterkte.

Gecondoleerd!
En een pracht van een horloge .

1 like

Gecondoleerd.

1 like

Gecondoleerd met het overlijden van vader.
Dat je hem in liefde en respect zult blijven herinneren.
En dat het horloge daarin een “bruggetje” naar je vader zal zijn.

1 like

Gecondoleerd met het verlies van je vader. Ik wens jou, je familie en de vrienden en kenissen van je vader veel kracht bij het dragen van het gemis
Een erg mooi horloge, deze Oris. Geniet ervan

1 like

Sterkte in deze moeilijke tijd maar ben gesterkt met het idee dat je Pa je dit prachtige horloge gunde en dit samen met je wilde doen!
Dat neemt niemand je ooit meer af en hoop dat je met veel mooie herinnering kunt terugdenken aan je vader iedere keer als je naar dit prachtige en meest bijzondere horloge wat je ooit gekocht hebt kijkt !

Nogmaals heel veel sterkte voor de komende tijd !

2 likes

Veel sterkte met het verlies! Fijn dat je een mooie tastbare herinnering om je pols hebt om je aan hem te herinneren.

1 like

Gecondoleerd! Sterkte! Maar mooie keuze, dit!:+1:

1 like

Mijn condoleances. Draag het horloge met trots.

1 like

Gecondoleerd veel sterke in deze moeilijke tijd .

1 like

Gecondoleerd en sterkte met het verliesvan je vader. Mooie tastbare herinering aan je vader, dat vast met de tijd steeds zachter en fijner zal gaan aanvoelen.

1 like

Zo’n topics laten weinigen onbewogen vermoed ik. Héél veel sterkte in deze iets donkere periode. Ik zou zeggen geniet van je Oris, maar ik vermoed dat dat genot en de appreciatie met de jaren enkel zullen toenemen.

1 like

Gecondoleerd, sterkte toegewenst :pray:t2:

1 like

Gecondoleerd en veel sterkte! Ik hoop dat je met het horloge een mooi en blijvend aandenken hebt!

1 like