NA, het laatste kado en ter nagedachtenis aan mijn vader

2 weken geleden reageerde ik in het topic van @Zerrin nog het volgende, dat ik ook een mooi horloge wil gaan aanschaffen en mijn vader er nog bij kan betrekken.

Ten tijde van mijn reactie lag Pa nog in het ziekenhuis, en mocht die zaterdag (27-7) naar huis.
Het ging redelijk goed met hem, goede en minder goede dagen, maar we hadden nog plannen gemaakt voor het weekend. Pa had kenbaar gemaakt dat de kinderen een bedrag zouden krijgen, maar dat wilde ik niet hebben, in mijn ogen is geld maar geld en is voor mij niet van betekenis in deze omstandigheden.
Ik had liever een mooi horloge welke ik samen met hem wilde aanschaffen, dit zouden we afgelopen maandag gaan doen.
Helaas is het niet zover gekomen en is mijn vader afgelopen vrijdag overleden…
Afgelopen maandag heb ik het horloge aangeschaft, zoals we al van plan waren, maar nu alleen zonder hem naast me… :cry:
Het is de Oris Aquis “Source of Life” geworden, waarbij “Source of Life” een hele ander betekenis heeft voor mij dan dat Oris voor ogen had…

215 likes

Gecondoleerd en sterkte! Koester dit horloge :+1:

1 like

Mooi horloge! En sterkte.

1 like

Pfoe heftig verhaal. Gecondoleerd man. En koester het horloge, maar vooral de herinneringen :dizzy:

1 like

Gecondoleerd en veel sterkte gewenst!

1 like

Gecondoleerd met het verlies van je vader.
Wow, de symbolische keuze voor Source of Life komt goed binnen bij mij… Ik snap je keuze heel goed.

2 likes

Wat een prachtig horloge als dierbare herinnering aan je vader. Blijf er nog heel lang van genieten. Heel veel sterkte de komende periode, dat je maar veel steun vindt iedere keer als je naar deze SoL kijkt.

1 like

Prachtig horloge met een speciale betekenis. Op dit moment minder vrolijk, maar op termijn vast een mooie herinnering. Sterkte de komende periode!

1 like

Sterkte gewenst, geniet van en koester dit horloge! Wat een prachtig verhaal aan deze mooie NA.

1 like

Gecondoleerd!!!

1 like

Erg spijtig om te lezen,…

Hopelijk biedt het horloge je een vorm van troost.
Sterkte! :+1:

1 like

Fraai aandenken aan jouw vader en sterkte gewenst.

1 like

Gecondoleerd en sterkte.
Dat dit horloge maar veel mooie herinneringen mag oproepen elke keer als je hem draagt. :pray:t2:

1 like

Phoe… gecondoleerd zeg! Jammer dat hij dit niet mee heeft gekregen, anderzijds mooi dat je toch iets geweldigs hebt ter nagedachtenis … en ook nog een Oris, en niet de minste.

1 like

Gecondoleerd man.
Mooi dat je de gift hebt omgezet in een prachtig horloge !
Sterkte met het verlies. De herinnering blijft.

1 like

Heftig man :confused: gecondoleerd! Schitterend horloge :+1:

1 like

Gecondoleerd met jouw verlies. Ik hoop dat je vaak met een glimlach naar het horloge kijkt en dan aan mooie momenten met je pa denkt.

Ik heb mijn vader verleden jaar verloren en heb het ‘geluk’ gehad om een horloge aan te schaffen die hij nog een tijd heeft gedragen. Ik heb deze stopgezet en heb hem daarna nog niet gedragen. Wellicht komt dat nog.

Veel sterkte de komende tijd!

2 likes

Gecondoleerd.

1 like

Een horloge om te koesteren! Sterkte de komende tijd

1 like

Heftig, veel sterkte! Prachtig horloge

1 like