NA, het laatste kado en ter nagedachtenis aan mijn vader

Gecondoleerd en sterkte :pray:

Geniet van de Oris! :+1::ok_hand:

1 like

Gecondoleerd met het verlies. Koester de herinneringen.

1 like

Gecondoleerd veel sterkte gewenst

1 like

Weet niet wat ik hier verder aan moet toevoegen; ook van mijn kant gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd.

1 like

Gecondoleerd en veel sterkte met uw verlies.

1 like

Gecondoleerd, prachtig horloge en wat een fijn aandenken. Mijn vader is enkele jaren geleden op 5-4 overleden. Ook ik heb hier een fijn aandenken aan en draag het met veel trots en plezier. Het horloge stamt uit april van dat jaar en heeft nummer 54.
Veel sterkte de komende periode.

1 like

Hi,

Gecondoleerd en sterkte komende tijd.

Mooi horloge en een mooie betekenis - koesteren!

Groet, Vincent

1 like

Sterkte met dit verlies, mooi dit laatste kano en met name de betekenis/herinnering

1 like

Ik heb mijn source of life juist aangeschaft vanwege de geboorte van mijn zoon. Bijzonder wat zo’n horloge voor betekenis dan krijgt. Veel sterkte de komende tijd!

4 likes

Sterkte en gecondoleerd. Geniet van dit prachtige horloge.

1 like

Heel veel sterkte de komende tijd, ik wens je het beste toe in deze lastige periode. Je verhaal kwam echt bij me binnen tijdens het lezen. Prachtig hoe dingen een nieuwe betekenis kunnen krijgen, door zowel positieve en negatieve ervaringen, en dit horloge is geen uitzondering. Ik hoop dat het een van de vele dingen zal zijn waar je je vader altijd aan kan herinneren!

1 like

Gecondoleerd, en veel gedenkwaardige momenten gewenst met deze toepasselijke Oris.

1 like

Gecondoleerd met je verlies. Geniet van dit prachtige horloge en alle herinneringen :+1:

1 like

Heel veel sterkte gewenst. Je hebt een prachtig horloge uitgezocht.

1 like

Gecondoleerd. Een van de mooiste aandenken die je kan hebben aan een dierbare die er niet meer is.

Ik heb een horloge met dezelfde betekenis en dat blijft telkens speciaal om te dragen. :slight_smile:

1 like

Gecondoleerd met het verlies van je vader. Sterkte en geniet van dit mooie aandenken.

1 like

Gecondoleerd met jullie verlies en koester dit aandenken.

1 like

Gecondoleerd en veel sterkte toegewenst!

Mooi horloge en een mooi aandenken!

1 like

Heel veel sterkte! Een horloge met een diepe betekenis, houd hem daarmee altijd in je herinnering!

1 like

Uiteraard gecondoleerd met dit zware verlies!
Maar wat een prachtige aanwinst waar je elke dag van kan genieten wetende waarom!

:pray:

1 like