Gecondoleerd en veel sterkte! Hopelijk helpt het horloge een beetje met het verwerken van je verdriet.
Gecondoleerd⦠Kan het mij niet voorstellen om een van mijn ouders te verliezen⦠Het gaat ooit gebeuren, en dan lijkt mij dit een prachtige nagedachtenis. Koester dit horloge, en wat er ook gebeurt, hou het bij je.
Mooie blijvende herinnering, sterkte gewenst!
Als eerste gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst met dit enorme verlies.
Iedere keer als je het (geweldige) horloge om doet of om hebt is ook je vader bij je, en jullie mooie herinneringen.
Gecondoleerd met dit verlies.
Geniet van dit mooie , bijzondere, horloge. Een mooie herinnering aan je vader.
Wow! Schitterend. Aanschaf met een verhaal. Op dezelfde manier kocht ik in 2009 mijn Breitling. De Oris SoL kocht ik 10 jaar later (dit jaar dus) omdat ik een belangrijke knoop doorgehakt had.
Sterkte de komende tijd en ik wil je toch feliciteren met deze aanschaf/keuze! Ik kan je uit ervaring vertellen dat naar de tijd kijken bijzonder gaat worden.
Gecondoleerd, mijn vader en ik delen onze horlogehobby en ik heb het virus dan ook van hem gekregen. Ik denk dat de hobby zijn glans zou verliezen als ik het zonder hem zou moeten doen.
Gecondoleerd en sterkte!
Gecondoleerd en veel sterkte.
Gecondoleerd, dit zal altijd een belangrijk en mooi horloge voor je blijven. Ik heb mijn horloge vorige week om dezelfde reden gekocht. Mijn beide ouders zijn al overleden, 9 jaar geleden en 6 weken geleden. Met hun oude sieraden kan ik niks (wat gouden ringen, etc). Dus besloten om iets Ʃcht moois te kopen, ter nagedachtenis. Ik wens je veel sterkte.
Veel sterkte!
Gecondoleerd en heel veel sterkte. Een Oris met een bijzonder verhaal , extra bijzonder door jouw verhaal. Sterk, en dank voor het delen, en een horloge om te koesteren.
Gecondoleerd en heel veel sterkte!
En een heel mooi horloge ter herinnering, zoals je vader het ook graag gezien zou hebben.
Gecondoleerd en sterkte gewenst in deze moeiijke tijd, prachtig horlogeā¦
Gecondoleerd. Veel sterkte gewenst!
Gecondoleerd met het verlies van je vader. En wat een mooie herinnering aan hem, met deze Source of Life. Veel sterkte.
Sterkte in deze moeilijke tijd, mooie herinneringen blijven, goede keuze,
Wat een droevig verhaal, gecondoleerd. Wel een hele mooie keuze gemaakt als herinnering.
Moeilijk om hier de juiste woorden te posten.
Iig een prachtig horloge heb je uitgekozen, ik weet zeker dat je vader dit geweldig had gevonden.
Koesteren en trots op zijn dus.
Uiteraard gecondoleerd met jullie enorme verlies.
Mvg
Gecondoleerd. Een prachtig horloge met een nog mooier verhaal erachter. Koester het horloge. Dit horloge behoudt je voor het leven.