NA, het laatste kado en ter nagedachtenis aan mijn vader

Gecondoleerd, en heel veel sterkte!

1 like

Veel sterkte gewenst voor jou en je familie!

Het lijkt me heel onwerkelijk om daags na zijn overlijden bij de juwelier te zitten om het horloge aan te schaffen. Mooi aandenken aan je vader. :+1:

1 like

Oh, wat een verdrietig verhaal.
Erg mooi horloge wat hopelijk de mooie herinneringen kan dragen.
Sterkte.

1 like

Gecondoleerd, veel sterkte. Prachtig horloge met een speciale betekenis.

1 like

Gecondoleerd!

1 like

Wauw, wat een mooie betekenis bij een schitterend horloge. Dat het een mooi aandenken mag blijven aan je vader, sterkte met je verlies.

1 like

Dit raakt me diep. Wat een bizar gevoel van blijdschap en droevenis. Ontzettend veel kracht de komende tijd en laat je vader voortleven bij de gedachte en gevoel met je horloge. Respect dat je dit wilde delen.

1 like

Trieste gebeurtenis. Gecondoleerd met het verlies. Maar tevens gefeliciteerd met dit prachtige horloge, dat een heel speciaal bezit is geworden.

1 like

Gecondoleerd woorden schieten te kort.
Mooi betekenisvol horloge. Sterkte.

1 like

Heel veel sterkte gewenst. Mooi horloge met een mooie betekenis.

1 like

Gecondoleerd en heel veel sterkte. Dit is een horloge voor de rest van je leven. Geniet ervan zolang het kan.

1 like

Een mooi horloge zegt inderdaad veel meer dan een geldbedrag. En het gaat niet eens om de materiële waarde.

Sterkte de komende tijd! Dat zal wel met vallen en opstaan gaan, dus laat je niet door anderen aanpraten dat je er wel een keer overheen moet zijn.

1 like

Heel veel sterkte. Een tastbare herinnering maakt het verlies niet minder weet ik uit ervaring, maar soms de rauwe randjes eraf.

2 likes

Gecondoleerd en veel sterkte toegewenst!

1 like

ook gecondoleerd, ik heb ook mijn vader verloren, afgelopen 23 juli en ben nu op zoek naar horloge waar ik klik met heb en waar op de achterkant plaats in om te graveren. Heb al 2 Orissen en wat anders. Zoek iets waarbij de wijzerplaat groen is, naar de donkere kant, dit is om ook iets op te laten zetten. Als ik het dan heb gaat het bij mijn overlijden , naar mijn vrouw en daarna naar 1 neefje. Sterkte en mooi gedaan.

2 likes

Heel veel sterkte toegewenst. Mooie nalatenschap van je vader​:cry::+1:t2:

1 like

gecondoleerd mooi horloge

1 like

Gecondoleerd en sterkte, koester dat horloge maar.

1 like

Veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd.
Geniet van het horloge ter nagedachtenis van je vader.

1 like

Heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd! Lijkt me verschrikkelijk!

Dat je nog veel terug mag denken middels dit horloge aan je vader!

1 like