NA: Het wachten waard, de Serica 5303

Leuke micro hoor! Ik kijk al een tijdje naar de 4512 serie. Wel leuk om te zien dat ze nieuwe dooskes hebben, past goed bij de vintage vibe :ok_hand:

Meer positieve kritiek heb ik niet over dit horloge :sweat_smile:

1 like

Ik jou ook! Leuk (lekker leesbaar geschreven) na topic!

1 like

Hij is cool Chris! Het geheel lijkt op de foto’s echt te kloppen, de dial maar ook juist het bandje. Tudor had ook zo’n idee, maar Serica doet dat toch ff wat beter hoor:

3 likes

Gefeliciteerd, toffe duiker! Ik herken er Seiko elementen in, maar dan gecombineerd in een redelijk strak geheel. Eigenaardig ding (je zou bijna zeggen typisch Frans :grin: ) en mooi afgewerkt. Veel plezier ermee!

Eindelijk is die er, gefeliciteerd! Echt een mooi horloge, zie nu nog kleine details die mij nog niet eerder waren opgevallen.
Ben echt benieuw naar de lumeshots van die dikke lumedots.

2 likes

Leuke en bijzondere aanwinst. Ik moest ook even denken aan de genoemde Tudor, maar deze kast icm band is beter uitgevoerd vind ik.

Ik word enkel een beetje duizelig als ik lang naar de wijzerplaat kijk met al die ‘verspringende’ bolletjes. Maar wellicht dat dat in real life meevalt.

Veel plezier ermee in ieder geval!

1 like

Mooi hoor. Zeker deze kleur wijzerplaat. Ik ben wel gecharmeerd van Serica. Hopelijk volgen er nog veel mooie modellen in de toekomst.

1 like

Jij blijft ook maar kwaliteits NA topic na kwaliteits NA topic uitspugen zeg, fantastisch ook deze weer! :+1:

4 likes

Leuk NA topic weer Chris! En mooi horloge, de zwarte vond ik wat standaard ogen op de site maar deze witte is heel leuk en speels. En een stuk mooier dan die stowa die je laatst had :face_with_symbols_over_mouth::zipper_mouth_face::wink:

1 like

Heerlijk horloge. Ik neem 'm graag van je over eens je er klaar mee bent. En Marmite is :heart:

1 like

Leuk horloge en een lekker draagbare maat!

1 like

Je NA topics worden steeds korter Chris. Ik las niks over de motor onder de kap.
Verder weer mooi geschreven natuurlijk. En :ok_hand: foto’s ter verduidelijking. Doe ons een lol en zet er eens enkele bandjes op. Ben wel benieuwd hoe dat smoelt. De stalen band doet me eerlijk gezegd ook niet veel.

2 likes

Mooi! Gefeliciteerd met je aanwinst. Mooie, aparte verschijning waar over nagedacht is, en van een klein merk. Ik hou er van. Niet van die band trouwens, maar dat is persoonlijk en zoals je zegt, met 20 mm makkelijk op te lossen.

1 like

Wat is het verschil?

Dat is een Soprod Newton. Leuk ding, 28800 bph, volledige balansbrug. :wink:

3 likes

Leuke aanwinst, gefeliciteerd.

1 like

De Serica 5303 :joy:

2 likes

Erg mooi!
Eigenzinnig, Frans… :ok_hand:t2:

De bezel vind ik erg fraai!

Veel draagplezier!!!

1 like

Kijk dat vind ik nu een supertof horloge!
Enjoy Chris :beers:

1 like

Daar ga ik me bezig

2 likes

A very nice one :ok_hand:t3:

1 like