Hiermee sta je zeker niet in je hemd! Prachtig horloge!
prachtige aanwinst! gefeliciteerd!
Prachtige aanwinst voor de collectie hoor, fantastisch in zin eenvoud! Geniet er van!
Prachtige aanwinst. Van harte gefeliciteerd.
Zo’n beetje de definitie van de ideale dresser denk ik, dit.
Niet slecht dattie wat dikker draagt dan de junghans, toen ik de driver testte, leek dat net een muntstuk aan m’n pols.
Wat een mooi verhaal goed bezig. Gefeliciteerd
Bedankt voor je verhaal en gefeliciteerd met je prachtige JLC.
Dat zal Lekker dragen zo`n wit shirt
Mooie uiteenzetting van een ‘wit hemd’ en gefeliciteerd ermee!
Oeh, geweldige plaat heeft deze JLC zeg en de ks is ook erg goed gedaan. Gefeliciteerd!
Voor dit soort verhalen ga ik rustig zitten in mijn favo stoel (gispen 412), aangenaam drankje in handbereik (palm biertje) en ik geniet van het verhaal.mooi !
Gefeliciteerd. You chose wisely. Mooi man.
Mooi ding! Van harte en enjoy.
Prachtig uurwerk met een mooie historie. Zij maken nog steeds uurwerken welke zich onderscheiden door hun onderkoelde klasse en elegantie.
De Zenith Elite HW van de beginjaren 00 vind ik nog steeds een topper voor zijn prijs.
Veel plezier en bekijks van horlogeliefhebbers ermee!
Dank voor het onderhoudende verhaal Kristof. Oprecht een prachtige dresser. Uber coole small seconds en indrukwekkend dunne kast. JLC is een superbe merk. Gefeliciteerd met deze schoonheid als NA en het zou me niet verbazen dat deze straks na een aantal weken dragen toch een 100% score haalt
Zeer mooi!!!
Geniet ervan.
Mooi, en goed dat je voor de kleinere versie bent gegaan. Deze is al aan de maat, groter was zeker te fors geworden. Veel plezier met deze mooie JLC!
Prachtige JLC
Veel draagplezier!
Mooi stuk!
Prachtig horloge gefeliciteerd