Hard werken, eerst voor dat eerste huis gaan, en je uitleven voor je aan dat tweede huis begint
Komt wel goed, en hou je nieren nog wat bij.
Hard werken, eerst voor dat eerste huis gaan, en je uitleven voor je aan dat tweede huis begint
Komt wel goed, en hou je nieren nog wat bij.
Ik schijt zeven kleuren bij het idee van zo’n medische ingreep, dus alle organen blijven zitten waar ze zijn.
Je moet altijd iets hebben om naar uit te kijken. Ik wil je er nogmaals veel plezier mee wensen!
Prachtig horloge, van een topmerk. JLC heeft mijn hunkering naar automatische hogere segment horloges ooit aangewakkerd. Nog steeds geen in de verzameling, maar komt vast goed. Enough about me; hele goede keus en veel plezier er mee!
Mooi horloge, geniet ervan
Topic bijna gemist. Prachtig horloge .
Intussen een grote twee dagen om de pols gehad. Het bandje mag nog wat flexibeler worden, maar het is ook nog vroeg.
Nog steeds in mijn nopjes mee. De afwerking is ook aangenaam om te zien in het daglicht.
Wat een prachtige weloverwogen NA Kristof!
De perfecte toevoeging aan uw kleerka… eh, horlogedoos. En ik vind het persoonlijk echt heel veel meer dan een wit hemd. Ook met jeans en een t-shirt een topper. Geniet van de klasse en de kwaliteit van dit schitterende horloge.
Minder is meer, het is een echt juweel
Wauw wat een topper! Zo simpel en daarmee tijdloos. Een mooie vergelijking met een wit hemd. Dan wel een zeer net passend hemd van een prachtige kwaliteit. Mooie combi op de zwart lederen croco!
Mooi horloge, proficiat!
Understated klasse. Gefeliciteerd met deze schitterende NA!
Gefeliciteerd!
Ik ben al lange tijd fan van Jeager-leCoultre. Ingetogen klasse en understatement. Heel veel draagplezier, en dat zal wel goedkomen lijkt me.
Vergeten vragen heb je geen foto’s van het binnenwerk
van dat witte hemd ?
Moeilijk te trekken om de pols.
Dju spijtig
Mooi horloge, gefeliciteerd, en wat een mooi verhaal, incl. goede quotes!
Geen merk doet ‘simpel’ zo perfect als JLC.