NA - hetzelfde, maar dan anders...

Lieve HF’ers,

Hierbij mijn NA; zoals de titel zegt hetzelfde als wat ik al had maar dan anders… Ik heb namelijk eerder dit jaar de Citizen CA7040-85L aangeschaft. Helemaal overtuigd van dit horloge en met name de helder blauwe plaat maakte dit een blijvertje voor mij.

Toch niet! Zodra de spreekwoordelijke roze wolk oploste, vond ik dat blauw wel erg blauw :thinking: ja ik weet het, ik ben een zeikerd. Maar ik droeg 'm minder en minder, zonde. Als ik droeg was het met name om de mega comfortabele pasvorm, althans; voor mijn pols. Ondertussen alweer verder aan scrollen om me te oriënteren op de volgende aanschaf waarbij ik voor mezelf al een zoekrichting bepaald had; een zwarte kast met zwarte plaat. Lekker sinister, als een Japanse ninja in de nacht :new_moon_with_face: Zoeken maar!

Tot ik, bij het scrollen door het Citizen Only topic, op de CA7045 stuitte. Ah ja, da’s waar ook; mede-forumlid Apeks heeft destijds de zwarte PVD versie aangeschaft van de CA704… lijn. Cool :sunglasses: twee vliegen in één klap, alle positieve punten van de CA7040 gecombineerd met de sinistere look van een zwarte kast.

Inmiddels probeer ik wel vast te houden aan het one-in-one-out principe, en de kandidaat om de horlogekist te verlaten was voor mij wel duidelijk; de blauwe knaller. Inmiddels bij Apeks geïnformeerd en alvast toegezegd dat ik die van hem wel over wilde nemen na verkoop, en zo geschiedde. Netjes bombproof afgeleverd met de originele (ongedragen maar spuuglelijke) band, welke ik direct gedemonteerd heb en het horloge voorzien van een zwarte Barton canvas. Zie hier;

The shadow Ninja

Bedankt voor het lezen :kissing_heart:

57 likes

Mooi hoor, gaaf in het zwart…

Veel plezier ermee.

1 like

Mooi horloge de Barton band past goed bij het horloge. Veel plezier met je NA. :+1::ok_hand:

1 like

Nice. Mooie combi met de zwarte band :+1:

1 like

Thanks guys :+1:

1 like

Toffe aanwinst! Veel draagplezier :+1:

1 like

Nice :ok_hand: gefeliciteerd

Mooie aanwinst ,veel draag plezier.

1 like

Nou dat is niks teveel gezegd! :astonished:

Prima keuze die nieuwe band, eind goed, al goed :+1:

1 like

Mooi hoor. En de originele band is nou ook weer niet zo lelijk toch, de nieuwe past gewoon veel beter :wink:

1 like

Haha, toch wel vind ik. Lta van de kleur is het vooral de textuur van het leer… maar ieder zijn smaak :+1: het is wellicht wat grof of té direct omschreven :sweat_smile:

Gaaf ding hoor , die zwarte band staat hem top !
Gefeliciteerd :+1:t2:

1 like

Heel mooi :ok_hand:t3:

1 like

Lekker man, toffe aanwinst!

1 like

Erg gaaf, vooral in combinatie met die zwarte band! Zo zie je maar eens te meer hoe een horloge kan transformeren door een andere band!

1 like

Doe je goed!

Gaaf horloge :yum:

1 like

Mooie aanwinst gefeliciteerd.

1 like

Dank u heren :+1:

Helemaal waar. Ik heb een paar horloges welke ik veelvuldig van band wissel (bijvoorbeeld de Seiko flightmaster), en dan heb je in een paar seconden, dankzij quick release, een compleet andere look :sunglasses: maar een band kan een horloge maken of breken

2 likes

Mooie combi op deze band :ok_hand:t3:

1 like

Alweer een mooie Citizen erbij ! :+1:

Ik vind deze zowel op de originele bruine band als helemaal zwart wel dik OK.
Mooie aanvulling naast de blauwe :wink:

1 like