NA: His and Hers

Dusss… Laatst zag ik hier een horloge te koop staan die m’n aandacht wist te trekken.
Ondanks mijn voornemen om geen horloges meer te kopen (in afwachting tot ik een mooie deal kan scoren op een The Citizen) ben ik toch overstag gegaan… De vrouw was jarig en het kriebelde, tjaa wat moet je dan hé?!

Mensen die graag dure, mechanische uurwerken zien: sluit de pagina. Want deze zijn relatief goedkoop en quartz (solar). Maar wel gelimiteerd tot 600 stuks exclusief voor Japan, en laat dat net mijn dingetje zijn! Ook hangt er een mooi (liefdes)verhaal aan vast:

De wijzerplaat is geïnspireerd op de ‘Tanabata Night Sky’,
dat weer gebaseerd is op een sprookje: Het Tanabata verhaal gaat over de jaarlijkse hereniging van twee geliefden in de Melkweg. Dit eeuwenoude verhaal vertelt het verhaal van de geliefden prinses Orihime en koeherder Hikoboshi. Ze worden respectievelijk voorgesteld als de sterren Altair en Vega. Het hoogtepunt van deze limited edition horloges is het betoverende ontwerp van de wijzerplaat. De delicate lamé wijzerplaat roept de twinkelende sterren op die het geluk van de drager zegenen. De grote, glanzende indexen op 4, 8 en 11 uur zijn ontworpen om te lijken op Altair, Deneb en Vega, de sterren die Hikoboshi en Orihime vertegenwoordigen in de Tanabata-legende.

97 likes

Mooi setje. Vrouw blij en jij ook. :rofl: :+1:
Congratulations :clinking_glasses:

2 likes

Erg mooie wijzerplaat, en een mooi merk.
Wens jullie veel draag plezier van de nieuwe aanwinsten :+1:t4:

1 like

Mooi verhaal.
Schitterende aanwinsten.
Veel plezier ermee.

1 like

Mooie set… en was je vrouw blij…met zo’n verhaal kan het haast niet anders lijkt me… mooi…

1 like

Mooi setje zo👌🏻

1 like

dat doet me aan ying&yang denken :smiley:
een mooi duo voor hem&haar :ok_hand:
geniet ervan

1 like

Mooi duo, gefeliciteerd. Beide blij, goede zet

1 like

Mooi verhaal en fraaie aanwinsten.

1 like

Leuke set. Veel plezier ermee.

1 like

Mooi verhaal bij een mooie set. Helemaal top. :+1:

1 like

Een prachtige set , ik wens jullie veel draagplezier :ok_hand:

1 like

Heerlijk setje ! Gefeliciteerd :blush::+1:

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Heel mooi!

1 like

Mijn beste,

Een mooi duo horlogerie!!
Leuk!!
Geniet er van.:watch:

En van elkaar. :sparkling_heart:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gaaf horloge! Heb ‘m zelf ook uit het buitenland moeten halen nadat ik hier in het blauw net te laat was :’)!

1 like

Gefeliciteerd.

1 like

Gefeliciteerd met jullie NA! :hugs::pray:

1 like

Soms moet het gewoon zo zijn !
Veel draag plezier samen :100:

1 like