Kratos
15 september 2024 om 10:32
1463
Heerlijk Jurk! Jaloers op je kunsten!
1 like
Jurk
15 september 2024 om 14:01
1464
Sebastiaan:
Mooi weer, Jurk!
Rhys:
Geweldig
Dank jullie wel! Waardeer de reacties altijd zeer!
Graag gedaan, nog een mooie zondag!
Dank je wel voor het mooie compliment! Het heeft mijn leven ook erg verrijkt
Doakes17:
Suprise mother f₩&@ker
Jaja… Zeker een horloge kopen rond die tijd.
Meer dan verdiend! Geniaal topic zo als we nog niet vaak hebben gezien, erg gelachen. Zat veel werkt in
8 likes
Er gebeurd van alles maar heerlijk om als persoon weg te dromen op de bar
1 like
Jurk
15 september 2024 om 16:19
1466
@Tajko droomt al jaren van die GS, geen café dat hem daarvan af brengt.
RoVaGo:
Ja ik wil de puzzel ook.
Komt goed! @Flippeke is aan het regelen dat de puzzels mee kunnen met de container van @Piet82 . Die Duitse leverancier is te duur geworden. Dus we moeten uitwijken.
7 likes
Jurk
28 september 2024 om 21:04
1468
Beste leden,
Hierbij weer een nieuwe aflevering! Het café is weer voller geworden. Mag ook wel, want de tekening moet over een paar weken naar de drukker.
Deze week spelen de volgende topics de hoofdrol:
@ThaPapper in je reet…
Leestijd: een stief kwartiertje… )
Hartelijk welkom bij mijn laatste NA beste mede horloge liefhebbers en alvast bedankt voor uw interesse. Even vooraf ter info; ik heb over dit horloge zoveel te melden, dat het (zeker gezien mijn uitgebreide schrijfstijl) welhaast een roman wordt en daarom heb ik het opgedeeld in voor ieder wat wils. In de geest van dit forum wordt het horloge eerst technisch belicht, daarna vertel ik wat over de achtergrond ervan en afsluitend zal ik u ik mijn (h…
Klokkie voor mijn Princes…
Dusss… Laatst zag ik hier een horloge te koop staan die m’n aandacht wist te trekken.
Ondanks mijn voornemen om geen horloges meer te kopen (in afwachting tot ik een mooie deal kan scoren op een The Citizen) ben ik toch overstag gegaan… De vrouw was jarig en het kriebelde, tjaa wat moet je dan hé?!
[20240924_164934]
Mensen die graag dure, mechanische uurwerken zien: sluit de pagina. Want deze zijn relatief goedkoop en quartz (solar). Maar wel gelimiteerd tot 600 stuks exclusief voor Japan, e…
Ik ben blij…
In 2011 werd ik lid van dit forum en een Grand Seiko heeft sinds het begin op mijn wensenlijst gestaan. En dat het een spring drive moest worden, was me ook wel duidelijk.
Nou mensen, het is zover. Hierbij mijn nieuwe aanwinst. Een Grand Seiko SBGA467
Perfecte maat met 40mm en de glossy zwarte wijzerplaat vind ik prachtig. De soepel glijdende secondewijzer is een genot om naar te kijken. Het heeft een zeer comfortabele band met de - voor mij inmiddels verplichte - kleine sluiting. En …
5 likes
wimm5
28 september 2024 om 21:41
1474
1 like
Anthony
28 september 2024 om 22:00
1475
Volle bak!
Fantastisch gedaan Jur
2 likes
Michel.s
29 september 2024 om 05:22
1479
1 like
Arend
29 september 2024 om 05:50
1480
Mooie plaat! Wel een beetje vreemd linkerhandje aan dat touw
2 likes
Jero1
29 september 2024 om 06:47
1482
Hij is weer gewelgig @Jurk wordt al goed druk in het cafe muis is al bijna niet meer te zien
1 like