NA: Hoe ik aan mijn Tudor “Bumblebee” kwam… 🐝

Mooie aanwinst Marco!

Mooie foto’s ook.

Ik stel me dan wel zo voor hoe je je jeans uit gooit en de pannenlappen erbij pakt als een bevlogen artiest :smile:

1 like

Heel tof! Veel plezier van deze klatser gewenst! :slight_smile:

1 like

Wat een beuker, gefeliciteerd.
Mooie foto’s ook! Hier ga je geen spijt van krijgen!

1 like

Prachtig :ok_hand:

1 like

Zwart Geel FTW! Wat onwijs gaaf, gefeliciteerd en heel veel draagplezier.

1 like

Ergens voelt het alsof dit model voor mij gemaakt is…
Proficiat!

1 like

Lekker hoor! Gefeliciteerd

1 like

Prachtig horloge! :yellow_heart:
Idd de juiste maat.
Proficiat. :smiley:

1 like

Wat een uitgesproken horloge in de juiste maat. De kleur pakt mooi uit. Geniet ervan!

1 like

:rofl: :joy: :rofl:

Maar wat een heerlijke verschijning :boom: gefeliciteerd met je aanwinst en veel draagplezier gewenst.

1 like

Heerlijk verhaal en best aardige foto’s :grin:

Van harte gegund. Geniet van deze gerse hommel!

2 likes

Prachtig!! Van harte met deze zomerse chrono :100: :sun_with_face: mooi hoe het gelopen is :joy:

Kast profiel ziet er ook echt goed uit. Een top release van Tudor, wederom!

1 like

Gefeliciteerd Marco :clinking_glasses:

Een online aanwinst. Bijzonder inderdaad :joy:

We worden weer verwend met prachtige foto’s en een mooi vergelijkend warenonderzoek met de Daytona. Dank je wel!

2 likes

Mooi ding hoor! Benieuwd wanneer ze breder beschikbaar worden.

1 like

Gefeliciteerd met prachtige NA!:fire:

1 like

Super cool! Geniet ervan.

1 like

Gefeliciteerd met deze NA!! Wat een zomerse knaller.

1 like

Zooo die foto’s, en close ups

Prachtig mooi. Van harte gefeliciteerd en veel plezier met dit schitterende horloge Marco :ok_hand:t2::+1:t2:!

3 likes

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties en leuke reacties :smiley: Deze aankoop zal ik niet snel vergeten! En wellicht ben ik @Tudor95 misschien nog wel het meest dankbaar. Als hij er niet over begonnen was, dan was het waarschijnlijk heel anders gelopen. Hopelijk no hard feelings :facepunch:

Even opgezocht; helaas heb ik daarvoor hier in de straat geen plek. Misschien dat ze een Dacia Bigster of BMW IX3 kunnen wrappen :joy:

Lang verhaal kort; inderdaad gewoon online besteld :nerd_face: Maar de fuss zat hem meer in het hele verhaal omheen :sweat_smile:

Thenks :blush: Enthousiasme is toch het mooiste wat er is in onze hobby. Over welk horloge het dan gaat maakt mij dan niet meer uit :sweat_smile:

Die was, naast het horloge, het mooist :partying_face:

Ja, in de krochten van het hf gebeuren bijzondere aanstekelijke dingen :sweat_smile:

Dank je wel kerel!

Nee de mijne kwam niet vanaf Maastricht :relieved:

:joy: Het zijn onderzetters. Maar het klopt dat ze er ook pannenlappen/ onderzetters van hebben. Ik zocht even snel iets om de kasten wat meer verticaal te krijgen en toen zag ik die dingen liggen :nerd_face: En dat stuk jeans broek heb ik van een oude jeans overgehouden. Doet het goed als ondergrond voor foto’s. Zo heb ik inderdaad wat meer “spulletjes” voor als ik foto’s ga maken :blush: Stel je er niet te veel bij voor :wink: Als ik de set-Up van bv. @JuKo wel eens zie ben ik de enige echte amateur hier :grimacing:

Ja toch :sweat_smile:

Je was erbij, first row Seats :joy:

@MarTime :joy::joy::joy:

7 likes

Dit.

Had het niet helemaal verwacht…
Ik had het idee dat internet dit horloge aan het hypen is en dat het uiteindelijk allemaal heel gewoontjes zal blijken…
Niks is minder waar dus, echt prachtig en vooral gaaf horloge.

Nice

2 likes