NA: Hoe ik aan mijn Tudor “Bumblebee” kwam… 🐝

Proficiat, geniet er van!

1 like

Dit is wel oprecht een hele lekkere zomerknaller! Erg mooi horloge, enjoy!!

1 like

Toffe aanwinst. Die paar milimeters minder doen hem zeker goed. Enjoy :honeybee:

1 like

Wat een prachtig mooi horloge. En schitterende foto’s waar wij op het HF ook helemaal blij van worden. Geniet van je NA :smiley::+1:t3:

1 like

Gele wijzerplaten zie je niet veel, deze is mooi met de zwarte subdials. Qua timing zal het model wel aan het Tour de France team gelinkt zijn/worden. Gefeliciteerd!

1 like

Mooi verhaal en schitterende foto’s. Veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd, lekker maatje ook.

Wel een hoop bla bla van je chase op deze Bumblebee met weinig inhoud over het ontstaan van dit klokkie?

Vorige maand nog een stukje gedaan over de daring klokkies van tudor en het :honeybee: post helaas verwijderd door @junior en co.

Kijk alvast uit naar de soundwave :octopus: volgend jaar mei.

1 like

Die hoop bla bla zoals jij het noemt was en is voor mij het mooie aan deze NA. Zo ook voor meerdere hf-leden hier. In dit geval boeit mij het ontstaan en waarvandaan niet :sweat_smile: Gewoon mooi is voor mij voldoende om tot aanschaf over te gaan :sunglasses:

11 likes

#metoo

Mooi,gaaf, goed gevoel staat gelijk aan kopen.
Al het overige, kan vanzelf ontdekt, geleerd en gewaardeerd worden… geen belangrijk detail, soms wel leuk.

1 like

Het is jouw feestje!

Geniet er lekker van :innocent:

1 like

Hedendaagse zomerse kleurencombinatie die je bij vele merken terug vindt,veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst! En mooie foto’s :ok_hand:

1 like

Echt een top ding! Uit het niets een van mijn favoriete Tudors! Enjoy!

1 like

Die voel ik wel Twan :sunglasses:

1 like

Heel gaaf! Echt een prachthorloge, mooie foto’s ook!

1 like

Prachtige aanwinst en ditto foto’s!

1 like

Proficiat met de baybee.

1 like

Toffe terrasjes-beuker! :beers:

2 likes

Of voor het zweven in een bloemetjesveld…

6 likes

Mooie aanwinst en heerlijke plaatjes. :+1: :star_struck:

1 like