Ik kan - en wil - niemand in de portemonnee kijken maar een Speedy is geen onbereikbaar stuk voor hen die écht willen. Tot de échte Speedy veel mooie polstijd gewenst met je hommage.
Ik vind hem nog best goed nagemaakt
Veel draagplezier gewenst👍🏽
Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.
Mooie aankoop. Geniet ervan.
Gewoon feliciteren blijft lastig voor sommigen
Goede foto’s.
Mooi horloge. Geniet ervan.
Jaren geleden kon je overal een mooi exemplaar vinden voor ongeveer 3k. Tegenwoordig gaat het al richting de 5k/6k. Hoop ook ooit een Speedy te kunnen bemachtigen. Blijft mijn grail
13e maand in het vooruitzicht!
Heel tof, wist niet dat de verschillen in de V1 en V2 zo groot waren. Ik zie ze niet zo snel.
Als er ooit een V3 komt, hoop ik dat de band wat verbeterd, en misschien het logo voor de rest is het gewoon een top horloge.
Ja op youtube staan er filmpjes over. De kast van versie twee is een stuk dunner. Verder wat kleine aanpassingen maar niet veel hoor.
Helaas, om aan een speedy te komen ben ik best een flink bedrag verder. Er zitten zoveel leuke dingen op mijn verlanglijst, in allerlei prijsklassen. En zodra ik genoeg gespaard heb en wat moois tegenkom kan ik weer overnieuw beginnen met sparen
Ik wil heel graag een echte speedy, maar het is niet mijn Grail, ben helaas niet in staat om er in 1 rechte lijn naartoe te sparen.
Ah, heb alleen van alles over de V2 gelezen en gezien, niet perse over de V1
Thanks, het zijn mijn eerste van de pols af foto’s. Had ik nog niet eerder gedaan.
Misschien ga ik daar binnenkort eens naar kijken, er ligt alleen voor nu een hele leuke Longines in het blauw waarvoor ik voor aan het sparen ben. Hopelijk (voor mij) blijft die even liggen.
Heel mooi.
Leek mij wel, ik hoor veel dingen over de Moonswatch, soort hate it or love it. Dus wat dat betreft niet veel anders dan een hommage.
Maar wat me vooral tegenhield waren de berichten over afvallende knoppen, het volledig plastic en het gewicht alsof je niets om de pols heb. En dan valt de prijs kwaliteitsverhouding toch echt tegen.
Ja een vintage bruin leren strap staat hem inderdaad heel tof.
Het zwarte leer bevalt me voor nu goed, alleen het leer is nu erg vlak, ik zoek iets meer gestructureerd leer. Met wat meer volume en body.
Hoewel ik ook echt wel graag een Speedmaster wil, zie ik ook een alsmaar stijgende prijs. Twijfel of ik het die prijs nog wel waard vind.