NA: hommage of keiharde kopie

NA een paar weken wachten, afgelopen weekend binnengekomen van ome Ali uit China: een Cadisen. Laten we het houden op een hommage of keiharde kopie van de Royal Oak.
Er zit in ieder geval een degelijke Seiko NH35 in die na 2 dagen slechts 1 seconde achter
loopt. Voor 6 tientjes vind ik het een leuk ding.

33 likes

Ik ook.

2 likes

afbeelding

4 likes

grappig, die combinatie inbus-schroefjes.

Eens, bah

Dat vind jij verkeerd

4 likes

Een royal oak ziet er niet zo skeer uit.

Hebben ze het geprobeerd en is het tegen gevallen. 100%

28 likes

Geinig! Prima uurwerkje ook wel.
Hoop dat je voorbereid bent op een hoop zure reacties hier onder:

4 likes

Raar dat de centerlinks niet zijn doorgetrokken in de endlink (die heeft geen streepjes) maar wel gelaserd zijn in de kast :sweat_smile:

7 likes

Die band ziet er zIet er sowieso ruk uit. Horloge ook, kon je vroeger bij de Kijkshop kopen. Voordeel daarvan was dat je horloge op de toonbank gelegd werd door een lekker wijf met dikke tieten. Dat gaat Ali niet lukken…

29 likes

:joy::joy:

Voor die zes tienen heb je een lekker horloge.

3 likes

Voor dat geld een leuke aanwinst. Heb zelf niet zo’n problemen met hommage horloges.

2 likes

Zure reacties maken niks uit hoor. Voor ieder wat wils toch?

2 likes

Voor die zes tientjes zitten die schroefjes een stuk beter dan op die andere kopie die honderd keer duurder is,top!

4 likes

Kun je in ieder geval drie keer de tiet bijhouden.

6 likes

Voor dat geld zeker leuk :+1:. Zou ik zelf ook zomaar kunnen kopen. Staat goed bij het bankstel. Is dat echt leer? :yum:

1 like

leren koffer

1 like

Dit.
Maar dat vind ik van de meeste horloges die men op HF als ‘hommage’ omschrijft.

Dat lijkt me het belangrijkste en dus een welgemeend “veel draagplezier!” :ok_hand:

4 likes

Laat hem toch lekker genieten van zijn horloge joh.

1 like

Zeker, maar laat mij er ook van zeggen wat ik er van vind.