NA: hommage of keiharde kopie

Waar ik grote moeite mee heb is het afzeiken van iemands horloge , vraag me af waar dat voor nodig is .

21 likes

Leuk horloge, geniet er van! Ziet er sportief uit.

2 likes

Mooi ding hoor :+1:

Is dit de 42mm of de 46mm? Die laatste is echt te groot weet ik uit ervaring.

Veel plezier van je nieuwe aanwinst.

1 like

Nee joh, dat maakt helemaal niks uit. Met de titel hommage of keiharde kopie geef ik eigenlijk al een voorzetje tot reacties. Heb me kostelijk vermaakt om de afbeelding van @Ruud en vond de opmerking van @louis over zijn voorkeur voor een ‘mooie dame met grote boezem’ ook wel leuk. Had ik niet verwacht namelijk.

7 likes

Wellicht moeten we de definitie van afzeiken eens vaststellen op dit forum en in de regels opnemen ofzo. Voor mijn gevoel zeik ik niet af maar geef ik mijn mening. Over het horloge, voor de duidelijkheid. Best grappig dat TS er tot op heden geen probleem mee heeft😂. Terecht, hij moet lekker zijn ding doen en schijt hebben aan wat anderen er van vinden. Maar als je vraagt wat ‘we’ er van vinden …

2 likes

Ik vind het drie keer niks. Maar jij bent er blij mee. Dus ik ben blij voor jou. :partying_face:

2 likes

46 Leek mij ook veel te groot.
Dit is de 42mm.

1 like

Vandaar dat ik regelmatig daar te vinden was…iets met Nathalie ofzo :yum:

1 like

Sowieso afzeiken in het algemeen. Alles en iedereen staat tegenwoordig klaar om te zeggen wat ze ervan vinden.

4 likes

Ah man, ik mis de Kijkshop ook.
Vroeger was alles beter :smile:

2 likes

Het is je voor deze keer vergeven en we zien het door de vingers. Tip: blijf lekker bij de Bulova’s en de vintage chrono’s, zeg nou zelf…! :wink:

1 like

nergens voor nodig. iedereen heeft recht op zijn eigen smaak en keuze.

4 likes

Lekker genieten van dit kopietje!!!

1 like

Je hebt helemaal gelijk. Maar ik ben behoorlijk zuinig op de inmiddels 5 accutrons. Maar op deze een kras interesseert niet.

2 likes

Veel draagplezier .

1 like

Zowel de hommage als de echte zou ik mijn hond nog niet omhangen.
Wat een monsterlijk lelijk design.

2 likes

in ieder geval een leuk horloge :ok_hand:
en voor zes tientjes kan je niet “geflest” zijn :wink: (om het maar mooi te zeggen)
om iets moois te hebben hoef je geen fortuinen te verspillen en kan je er even goed van genieten :ok_hand:
dus genieten van dit horloge, daar is het voor gemaakt :+1:

3 likes

U was toch een billenman? :innocent:

Voor die €60,- een leuk horloge. Gewoon blij mee zijn en je niets aantrekken van de zure reacties hier. :grinning:

2 likes