NA: honkbalbalband

Mooi verhaal en tof bandje :grin:

1 like

Cubs !!!
Maar ja… ik ben ook Feyenoord fan…

1 like

Retemooie banden! :+1:

1 like

Woooow toffe banden :hugs:

1 like

Zo, ik heb er 18 uur over gedaan om het helemaal te lezen. Maar leuk verhaal en fijn dat de band uiteindelijk toch bij je aan is gekomen.
Het zijn deze dingen die je als horlogegek blij maken.

2 likes

Wat een mooi verhaal en de band vind ik ook erg mooi.:ok_hand:t2: Wel vind ik deze band beter bij een ander soort horloge passen.
Ik heb vroeger ook veel honkbal gespeeld (catcher), echt een mooie sport! Jammer eigenlijk dat ik er nu niks meer mee doe :thinking:
Heb nog wel 2 mappen met van die baseballcards uit 1987 tm 1991, waar ik vroeger van hoopte dat het veel waard zou worden :smile:

1 like

Deze band(en) had een “aanloop” nodig zeg maar voordat deze bij je was (is). Prachtig geworden!

Veel draagplezier!

1 like

Ik had je ervaringentopic al met belangstelling gelezen en was benieuwd hoe het zou aflopen. Mooi resultaat geworden uiteindelijk. :ok_hand:
Geniet ervan!

1 like

Zo, dat is inderdaad een lap tekst. Ik zet hem even op de leeslijst voorlopig.
Moet ik ook weer al die spelfouten corrigeren…:wink:.

Maar een erg leuk en apart bandje in ieder geval. En zo te zien past het goed bij je. Veel plezier ermee!

1 like

Eind goed al goed. Tof bandje geworden. Maar ehh…

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/3/6/6/3667ec4018cd8f5c718a030b4e8bd85441f0f033.jpg

wanneer ben je jarig? dat lijkt wel corned beef

760002

11 likes

Wat ik mij dan weer afvraag is hoe ruikt zo een bandje.
@Blauwbeer dat verhaal ga ik niet lezen teveel tekst, wel een leuke band. Nu nog het juiste horloge erbij.

2 likes

Naar gras, leer, zweet en Badedas ocean fresh.

3 likes

:grin::grin:
Ide man!

2 likes

Ik heb vroeger gehonkbald Tom, ik kan het weten. :wink:

1 like

Laat het BadBartje maar niet horen, die krijgt er spontaan een vlek van in de onderbroek.

3 likes

Niet je hele topic gelezen maar tof bandje! Ik zag wel dit
afbeelding
Kom je net uit bad?

1 like

Leuk om te lezen. Vooral het zwarte bandje vind ik erg mooi!

1 like

Mooi verhaal en band.
Veel draagplezier!

1 like

Weet je Candide, ik had bewust, ja ik zeg BEWUST, deze foto niet gepost:

maar vervangen door die andere. Omdat ik wist dat JIJ zou gaan beginnen over die duimnagel en Nivea zou gaan posten. Ik wist gewoon: post deze foto en Candide springt erop.
Ik weet wat me te doen staat. Stoppen met nagelbijten.

Schavuit.

Je opmerkzaamheid is indrukwekkend. Ik had net gedouchet inderdaad. Kan iedereen even focussen op het bandje?

10 likes

Ik wacht jullie suggesties af. :grin:
Die van Drex (Panerai) heb ik al verworpen.

1 like